Klantenservice 2017-09-21T14:50:04+00:00

Klantenservice

Wij houden klantencontact persoonlijk.

Klantenservice

Wij houden klantencontact persoonlijk.

Klantenservice

Wij houden klantencontact persoonlijk.

Klantenservice uitbesteden

Herkent u deze situaties?

  • Uw bedrijf groeit en klanten stellen met name vragen over bestellen, betalen, leveren, retourneren, voorraad en klachten;
  • Uw klanten willen ook graag ’s avonds en in het weekend contact met uw bedrijf;
  • Uw klanten verwachten dat u via steeds meer kanalen bereikbaar bent, via telefoon en e-mail maar ook steeds vaker via chat, social media en whatsapp;
  • Klantenservice is nu vaak een activiteit die uw medewerkers erbij doen, maar ze zijn eigenlijk te druk met andere werkzaamheden.

Indien u zich herkent en u heeft minimaal tweehonderd klantcontacten per maand, dan is Klantenservice on Demand voor u de ideale oplossing.

De voordelen van onze klantenservice

  • Zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten zonder hoge investeringen
  • Goed klantcontact = meer tevreden klanten = meer omzet
  • Altijd bereikbaar, maar alleen betalen bij daadwerkelijk gebruik
  • Professionele en deskundige medewerkers, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting aan uw kant
Download brochure
Vraag offerte aan
Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Professioneel en servicegericht klantcontact is een vak. Ons vak. ContactCare zorgt ervoor dat u zich volledig kunt focussen op uw eigen business. Uw klantcontact is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag. Dat regelen wij.
Lees hieronder hoe flexibel, internationaal en multichannel onze klantenservice is en wat onze samenwerking voor u inhoudt.

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden?

Kies vandaag nog voor Klantenservice on Demand. U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd op de kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice.

DOE DE QUICKSCAN
DOE DE QUICKSCAN

Ideale flexibiliteit voor groeiende bedrijven

De vorm van klantenservice die wij aanbieden, groeit mee met uw bedrijf. Zo kunt u zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten, zonder hoge investeringen. Wij bieden u zowel ‘blended’ agents die hun kennis inzetten voor enkele opdrachtgevers als ‘dedicated’ agents die twaalf uur per dag alleen voor uw merk aan het werk zijn. En alles wat daar tussen in zit. De juiste vorm is afhankelijk van het aantal klantcontacten dat u heeft.

Internationaal & Multichannel

Groeit uw onderneming en heeft in internationale ambities? Ook in dat geval zorgt ContactCare dat u zich volledig kunt focussen op uw eigen business. Of uw organisatie nu nationaal of internationaal groeit, uw klantcontact is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag. Dat regelen wij.

Samen succesvol

Optimaal klantcontact verzorgen we samen met u. Wij doen het werk, maar we managen samen. Transparant en toegankelijk. Daarom krijgt u toegang tot uw MyCare omgeving, waarbij onze online software u 100% inzicht geeft in wat we voor uw klanten hebben betekend. Gesprekken kunnen worden teruggeluisterd, worden gecontroleerd en beoordeeld.

Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s staan u graag te woord.

24 uur bereikbaar

7 dagen per week bereikbaar,
ook in de avonduren

360° Quality Management

360° Quality Management

conversies

Aantoonbaar conversie verhogend

24 uur inzicht

24/7 live inzicht in uw KPI’s

Multichannel klantcontact

Multichannel klantcontact via telefoon, e-mail en chat

internationaal

Meertaligheid behoort tot de mogelijkheden

  • Detachering Klantenservice

ContactCare breidt dienstverlening uit met detachering

Uit diverse onderzoeken komt naar voren dat chat steeds belangrijker wordt bij klantcontact.

Cases ContactCare

Klantcases

ContactCare werkt voor meer dan 500 verschillende organisaties. Bekijk hier hoe een selectie van de opdrachtgevers de samenwerking ervaren.

Naar de cases
Over ContactCare

Over ContactCare

ContactCare combineert een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contact center software oplossing. Het gevolg hiervan is loyale en goed geholpen klanten en een optimaal bedrijfsresultaat.

Meer over ons
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon