Klantenservice on Demand

Wij houden klantcontact persoonlijk.

Klantenservice

Wij houden klantencontact persoonlijk.

Klantenservice

Wij houden klantencontact persoonlijk.

Klantenservice uitbesteden

Herken je deze situaties?

  • Je bedrijf groeit en klanten stellen met name vragen over bestellen, betalen, leveren, retourneren, voorraad en klachten;
  • Je klanten willen ook graag ’s avonds en in het weekend contact met je bedrijf;
  • Je klanten verwachten dat je via steeds meer kanalen bereikbaar bent, via telefoon en e-mail maar ook steeds vaker via chat, social media en whatsapp;
  • Klantenservice is nu vaak een activiteit die je medewerkers erbij doen, maar ze zijn eigenlijk te druk met andere werkzaamheden.

Indien je je hierin herkent en je hebt minimaal vijfhonderd klantcontacten per maand, dan is Klantenservice on Demand de ideale oplossing voor jouw klantcontact.

De voordelen van onze klantenservice

  • Zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten zonder hoge investeringen
  • Goed klantcontact = meer tevreden klanten = meer omzet
  • Altijd bereikbaar, maar alleen betalen bij daadwerkelijk gebruik
  • Professionele en deskundige medewerkers, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting aan jouw kant
Download brochure
Vraag offerte aan
Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Professioneel en servicegericht klantcontact is een vak. Ons vak. ContactCare zorgt ervoor dat je je volledig kunt focussen op jouw eigen business. Je klantenservice is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag. Dat regelen wij. Lees hieronder hoe flexibel, internationaal en multichannel onze klantenservice is en wat onze samenwerking voor jouw organisatie inhoudt.

Wist je dat je geld en tijd bespaart door je klantcontact uit te besteden?

Kies vandaag nog voor Klantenservice on Demand. Je bent dan altijd bereikbaar voor je klanten en bespaart tegelijkertijd op de kosten. Laat je klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van je inbound klantenservice. Benieuwd naar de klantenservice kosten voor jouw organisatie?

DOE DE QUICKSCAN
DOE DE QUICKSCAN

Een flexibele klantenservice voor groeiende bedrijven

De vorm van inbound klantenservice die wij aanbieden, groeit mee met jouw bedrijf. Met ons klantcontactcenter kun je zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten, zonder hoge investeringen. Wij bieden je zowel ‘blended’ agents die hun kennis inzetten voor enkele opdrachtgevers als ‘dedicated’ agents die twaalf uur per dag alleen voor jouw merk aan het werk zijn. En alles wat daar tussen in zit. De juiste vorm is afhankelijk van het aantal klantcontacten dat je hebt. Ontdek de mogelijkheden en kosten van onze klantenservice in onze quickscan of neem contact met ons op voor meer informatie.

Internationaal & Multichannel klantenservice

Groeit je onderneming en heeft je organisatie internationale ambities? Ook in dat geval zorgt ContactCare dat je je volledig kunt focussen op je eigen business. Of je organisatie nu nationaal of internationaal groeit, ook meertalig klantcontact is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag en de beste klantenservice. Dat regelen wij.

Samen succesvol in klantenservice

Optimaal klantcontact verzorgen we samen met jou. Wij doen het werk, maar we managen samen. Transparant en toegankelijk. Daarom krijg je toegang tot je eigen MyCare omgeving, waarbij onze online software je 24/7 100% inzicht geeft in wat we voor je klanten hebben betekend. Gesprekken kunnen worden teruggeluisterd, worden gecontroleerd en beoordeeld.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een professionele klantenservice voor jouw organisatie? Onze collega’s staan je graag te woord over de specifieke mogelijkheden van het uitbesteden van het klantencontact.

24 uur bereikbaar

7 dagen per week bereikbaar,
ook in de avonduren

360° Quality Management

360° Quality Management

conversies

Aantoonbaar conversie verhogend

24 uur inzicht

24/7 live inzicht in uw KPI’s

Multichannel klantcontact

Multichannel klantcontactcenter: telefoon, e-mail en chat

internationaal

Meertaligheid behoort tot de mogelijkheden

Lees onze artikelen en cases

Klantenservice

Altijd bereikbaar zijn voor klanten? Laat ContactCare jouw klantcontact verzorgen. Herken je dit? Je bedrijf groeit en je klanten stellen vragen over bestellen, betalen, leveren, Naar het artikel

Cases ContactCare

Klantcases

ContactCare werkt voor meer dan 500 verschillende organisaties. Bekijk hier hoe een selectie van de opdrachtgevers de samenwerking ervaren.

Naar de cases
Over ContactCare

Over ContactCare

ContactCare combineert een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contact center software oplossing. Het gevolg hiervan is loyale en goed geholpen klanten en een optimaal bedrijfsresultaat.

Meer over ons
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon