ContactCare versterkt positie in klantcontactbranche.

ContactCare Group B.V. heeft overeenstemming bereikt met Contact4You over de overname van haar activiteiten en medewerkers.

Met de transactie versterkt ContactCare haar marktpositie in de klantcontactbranche in Nederland. Met de overname consolideert ContactCare twee organisaties die veel gemeen hebben op het gebied van dienstverlening, type klanten en de bedrijfscultuur.

Romy de Roo, Managing Director van ContactCare, benadrukt het strategische belang van deze overname: “We blijven investeren in onze dienstverlening. Contact4You heeft net als ContactCare kwaliteit vooropstaan. We zien de medewerkers en klanten van Contact4You dan ook als toegevoegde waarde voor ContactCare. We verheugen ons erop om door deze overname nog meer impact te maken op onze branche.”

Sandra Ursem, Algemeen Directeur van Contact4You: Wij hebben de afgelopen jaren een enorme transitie doorgemaakt om het contact center toekomstbestendig te maken, niet alleen de techniek en uitstraling maar ook de ontwikkeling van het personeel. ContactCare past qua uitvoering van de dienstverlening bij Contact4You. Onze klanten behouden de service die zij van ons gewend zijn en voor onze medewerkers biedt deze overname nieuwe kansen, maar versterkt ook het fundament voor een succesvolle samenwerking.

In de komende periode zullen de klanten en medewerkers van Contact4You onboard worden bij ContactCare waarna de vestiging in Breukelen gesloten zal worden en de naam Contact4You uiteindelijk geïntegreerd zal worden in ContactCare.

Over Contact4You

Contact4You bestaat inmiddels 20 jaar en is gevestigd in Breukelen. De organisatie is ontstaan vanuit het contactcenter voor de afhandeling van nummerinformatie (1888, 1850 en 1800). Het bestaat uit een team van gemotiveerde medewerkers en is ISO 18295 gecertificeerd.

Bekijk de website van Contact4You