Tijd voor een goed gesprek?
Tijd voor een goed gesprek?
Heb je een vraag, wil je kennismaken of zoek je een partner in klantcontact? Wij maken graag tijd voor je. Laat van je horen, dan denken we met je mee.
Wij werken op twee plekken: in Nederland en Suriname. Samen vormen we één hecht team dat altijd voor je klaarstaat.
Wij werken op twee plekken: in Nederland en Suriname. Samen vormen we één hecht team dat altijd voor je klaarstaat.
ContactCare B.V.
Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
KvK Gooi en Eemland: 32136618 BTW nr: NL8195.71.490.B01 ACM Registratienr: 942049
ContactCare B.V.
Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
KvK Gooi en Eemland: 32136618 BTW nr: NL8195.71.490.B01 ACM Registratienr: 942049
ContactCare B.V.
Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
KvK Gooi en Eemland: 32136618 BTW nr: NL8195.71.490.B01 ACM Registratienr: 942049



Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hieronder al tussen onze veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op.
Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hieronder al tussen onze veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op.
Ik ben klant en heb een vraag. Waar kan ik terecht?
Als je al klant bent, kun je contact opnemen met je vaste contactpersoon of een ticket indienen via ons klantportaal. Geen toegang tot het portaal? Mail ons via info@contactcare.nl.
Ik ben klant en heb een vraag. Waar kan ik terecht?
Als je al klant bent, kun je contact opnemen met je vaste contactpersoon of een ticket indienen via ons klantportaal. Geen toegang tot het portaal? Mail ons via info@contactcare.nl.
Ik ben klant en heb een vraag. Waar kan ik terecht?
Als je al klant bent, kun je contact opnemen met je vaste contactpersoon of een ticket indienen via ons klantportaal. Geen toegang tot het portaal? Mail ons via info@contactcare.nl.
Wat zijn jullie openingstijden?
Op werkdagen is ons kantoor bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Zoek je dienstverlening buiten deze werktijden? Geen probleem. We leveren 24/7 klantenservice voor onze opdrachtgevers. Afhankelijk van je afspraken met ContactCare helpen we jouw klanten dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend verder.
Wat zijn jullie openingstijden?
Op werkdagen is ons kantoor bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Zoek je dienstverlening buiten deze werktijden? Geen probleem. We leveren 24/7 klantenservice voor onze opdrachtgevers. Afhankelijk van je afspraken met ContactCare helpen we jouw klanten dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend verder.
Wat zijn jullie openingstijden?
Op werkdagen is ons kantoor bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Zoek je dienstverlening buiten deze werktijden? Geen probleem. We leveren 24/7 klantenservice voor onze opdrachtgevers. Afhankelijk van je afspraken met ContactCare helpen we jouw klanten dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend verder.
Werken jullie ook met onze systemen?
Ja, we sluiten eenvoudig aan op bestaande systemen zoals Salesforce, Zendesk, Freshdesk, TOPdesk en meer. Geen geschikt systeem? Dan kun je gebruikmaken van onze eigen tooling: Vavox.
Werken jullie ook met onze systemen?
Ja, we sluiten eenvoudig aan op bestaande systemen zoals Salesforce, Zendesk, Freshdesk, TOPdesk en meer. Geen geschikt systeem? Dan kun je gebruikmaken van onze eigen tooling: Vavox.
Werken jullie ook met onze systemen?
Ja, we sluiten eenvoudig aan op bestaande systemen zoals Salesforce, Zendesk, Freshdesk, TOPdesk en meer. Geen geschikt systeem? Dan kun je gebruikmaken van onze eigen tooling: Vavox.
Ik heb een vraag, met wie kan ik contact opnemen
Heb je een algemene vraag of weet je niet precies bij wie je moet zijn? Vul dan op deze pagina het contactformulier in, we zorgen dat je vraag bij de juiste collega terechtkomt en nemen snel contact met je op.
Ik heb een vraag, met wie kan ik contact opnemen
Heb je een algemene vraag of weet je niet precies bij wie je moet zijn? Vul dan op deze pagina het contactformulier in, we zorgen dat je vraag bij de juiste collega terechtkomt en nemen snel contact met je op.
Ik heb een vraag, met wie kan ik contact opnemen
Heb je een algemene vraag of weet je niet precies bij wie je moet zijn? Vul dan op deze pagina het contactformulier in, we zorgen dat je vraag bij de juiste collega terechtkomt en nemen snel contact met je op.
Hoe snel kunnen jullie starten?
We kunnen vaak al vanaf 1 werkdag operationeel zijn. Hoe snel we precies kunnen starten, hangt af van factoren zoals de benodigde training, de complexiteit van je processen, het systeemgebruik en het type dienstverlening. Bij eenvoudige telefonie-oplossingen zijn we razendsnel inzetbaar. Gaat het om dedicated support of een BPO-traject? Dan plannen we een korte implementatieperiode in – inclusief afstemming, testen en borging.
Hoe snel kunnen jullie starten?
We kunnen vaak al vanaf 1 werkdag operationeel zijn. Hoe snel we precies kunnen starten, hangt af van factoren zoals de benodigde training, de complexiteit van je processen, het systeemgebruik en het type dienstverlening. Bij eenvoudige telefonie-oplossingen zijn we razendsnel inzetbaar. Gaat het om dedicated support of een BPO-traject? Dan plannen we een korte implementatieperiode in – inclusief afstemming, testen en borging.
Hoe snel kunnen jullie starten?
We kunnen vaak al vanaf 1 werkdag operationeel zijn. Hoe snel we precies kunnen starten, hangt af van factoren zoals de benodigde training, de complexiteit van je processen, het systeemgebruik en het type dienstverlening. Bij eenvoudige telefonie-oplossingen zijn we razendsnel inzetbaar. Gaat het om dedicated support of een BPO-traject? Dan plannen we een korte implementatieperiode in – inclusief afstemming, testen en borging.
Op welke kanalen werken jullie?
Wij ondersteunen klantcontact via telefoon, e-mail, chat, WhatsApp, social media en webcare. Eén kanaal of een complete mix? We stemmen het af op jouw klanten en processen.
Op welke kanalen werken jullie?
Wij ondersteunen klantcontact via telefoon, e-mail, chat, WhatsApp, social media en webcare. Eén kanaal of een complete mix? We stemmen het af op jouw klanten en processen.
Op welke kanalen werken jullie?
Wij ondersteunen klantcontact via telefoon, e-mail, chat, WhatsApp, social media en webcare. Eén kanaal of een complete mix? We stemmen het af op jouw klanten en processen.
Ik wil graag bij jullie werken. Hoe solliciteer ik?
Leuk dat je interesse hebt! Op onze werken bij pagina vind je alle openstaande vacatures. Je kunt daar direct solliciteren of je aanmelden voor de jobalert.
Ik wil graag bij jullie werken. Hoe solliciteer ik?
Leuk dat je interesse hebt! Op onze werken bij pagina vind je alle openstaande vacatures. Je kunt daar direct solliciteren of je aanmelden voor de jobalert.
Ik wil graag bij jullie werken. Hoe solliciteer ik?
Leuk dat je interesse hebt! Op onze werken bij pagina vind je alle openstaande vacatures. Je kunt daar direct solliciteren of je aanmelden voor de jobalert.