
Volledige bedrijfsprocessen uitbesteden (BPO)
Volledige bedrijfsprocessen uitbesteden (BPO)
Volledige bedrijfsprocessen uitbesteden (BPO)
Met BPO van ContactCare breng je een volledig bedrijfsproces onder bij een partner die weet hoe klantcontact werkt.
Van werving tot dagelijkse aansturing, van verzuimmanagement tot rapportages wij nemen het over en leveren op afgesproken KPI’s. Zo krijg jij rust, schaalbaarheid en grip op kwaliteit.
Met BPO van ContactCare breng je een volledig bedrijfsproces onder bij een partner die weet hoe klantcontact werkt.
Van werving tot dagelijkse aansturing, van verzuimmanagement tot rapportages wij nemen het over en leveren op afgesproken KPI’s. Zo krijg jij rust, schaalbaarheid en grip op kwaliteit.
Met BPO van ContactCare breng je een volledig bedrijfsproces onder bij een partner die weet hoe klantcontact werkt.
Van werving tot dagelijkse aansturing, van verzuimmanagement tot rapportages wij nemen het over en leveren op afgesproken KPI’s. Zo krijg jij rust, schaalbaarheid en grip op kwaliteit.



Maandelijks opzegbaar • Verslag na ieder gesprek • 24/7 bereikbaar • Goed opgeleide klantexperts •
Jij het doel, wij de uitvoering
Bij Business Process Outsourcing via ContactCare regel jij het wat, wij verzorgen het hoe. Met aandacht voor jouw klant, jouw merkbeleving en jouw ambities. Of het nu gaat om klantenservice, onboarding, dossierbeheer of sales – jouw proces is bij ons in goede handen.






Voordelen van BPO enterprise
Betere bereikbaarheid en klanttevredenheid
Door continue bezetting en professionele aansturing zijn je klanten sneller geholpen en beter geïnformeerd – wat leidt tot hogere klanttevredenheid.
Lagere operationele kosten
Door slimme inzet van offshore of nearshore teams en het wegvallen van overhead (zoals verzuimkosten) realiseer je structurele besparingen zonder concessies aan kwaliteit.
Schaalbare groei zonder groeipijn
Bij piekdrukte of snelle groei schaal je flexibel op – zonder extra druk op je interne organisatie of HR-afdeling.
Stuurinformatie die je verder helpt
Met realtime dashboards, gestructureerde rapportages en wekelijkse performance reviews krijg je grip op prestaties én kansen voor verbetering.
Meer ruimte voor strategie en innovatie
Doordat operationele aansturing bij ons ligt, kun jij je richten op productontwikkeling, merkbouw of businessgroei – in plaats van dag-tot-dagmanagement.
Betere bereikbaarheid en klanttevredenheid
Door continue bezetting en professionele aansturing zijn je klanten sneller geholpen en beter geïnformeerd – wat leidt tot hogere klanttevredenheid.
Lagere operationele kosten
Door slimme inzet van offshore of nearshore teams en het wegvallen van overhead (zoals verzuimkosten) realiseer je structurele besparingen zonder concessies aan kwaliteit.
Schaalbare groei zonder groeipijn
Bij piekdrukte of snelle groei schaal je flexibel op – zonder extra druk op je interne organisatie of HR-afdeling.
Stuurinformatie die je verder helpt
Met realtime dashboards, gestructureerde rapportages en wekelijkse performance reviews krijg je grip op prestaties én kansen voor verbetering.
Meer ruimte voor strategie en innovatie
Doordat operationele aansturing bij ons ligt, kun jij je richten op productontwikkeling, merkbouw of businessgroei – in plaats van dag-tot-dagmanagement.
Betere bereikbaarheid en klanttevredenheid
Door continue bezetting en professionele aansturing zijn je klanten sneller geholpen en beter geïnformeerd – wat leidt tot hogere klanttevredenheid.
In 4 stappen naar succesvol BPO partnershop
In 4 stappen naar succesvol BPO partnershop
Een BPO-samenwerking begint niet met uitbesteden, maar met begrijpen. Daarom nemen we de tijd om jouw processen, doelen en klantbeleving goed te leren kennen. Op basis daarvan bouwen we een partnerschap dat werkt vandaag én morgen. Dit is hoe we dat doen:
Een BPO-samenwerking begint niet met uitbesteden, maar met begrijpen. Daarom nemen we de tijd om jouw processen, doelen en klantbeleving goed te leren kennen. Op basis daarvan bouwen we een partnerschap dat werkt vandaag én morgen. Dit is hoe we dat doen:
Onze visie op BPO: samenwerken voor uitmuntende klantbeleving
Bij ContactCare zien we BPO niet als alleen ‘overdracht’, maar als een partnerschap. Een samenwerking waarin we onze expertise in klantcontact combineren met jouw merkwaarden en doelstellingen. Met menselijke empathie én technologische innovatie (zoals AI). Samen bouwen we aan klantinteracties die het verschil maken.
Synergie: BPO is een verlengstuk van jouw organisatie, niet losstaand.
Synergie: BPO is een verlengstuk van jouw organisatie, niet losstaand.
Synergie: BPO is een verlengstuk van jouw organisatie, niet losstaand.
Impact: Onze aanpak zorgt voor betere bereikbaarheid, klanttevredenheid en performance.
Impact: Onze aanpak zorgt voor betere bereikbaarheid, klanttevredenheid en performance.
Impact: Onze aanpak zorgt voor betere bereikbaarheid, klanttevredenheid en performance.
Kernwaarden blijven leidend: Ook bij uitbesteding staan empathie, kwaliteit en MVO centraal.
Kernwaarden blijven leidend: Ook bij uitbesteding staan empathie, kwaliteit en MVO centraal.
Kernwaarden blijven leidend: Ook bij uitbesteding staan empathie, kwaliteit en MVO centraal.
Continue verbetering: Door structurele evaluatie en innovatie groeien we samen verder.
Continue verbetering: Door structurele evaluatie en innovatie groeien we samen verder.
Continue verbetering: Door structurele evaluatie en innovatie groeien we samen verder.
Heb je vragen? Onze CEO denkt op jouw niveau graag met je mee.