• Maandelijks opzegbaar • Verslag na ieder gesprek • 24/7 bereikbaar • Goed opgeleide klantexperts •

Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood

Altijd bereikbaar zonder druk op je organisatie

Klanttevredenheid schiet omlaag bij lange wachttijden of onbereikbaarheid. Maar voldoende telefonische capaciteit organiseren is niet altijd makkelijk. Wij nemen voor jou te telefoon aan, zodat jouw business zonder problemen door kan rollen.

Persoonlijk aangenomen uit jouw naam

Persoonlijk aangenomen uit jouw naam

Persoonlijk aangenomen uit jouw naam

Ieder gesprek terugluisteren en teruglezen

Ieder gesprek terugluisteren en teruglezen

Ieder gesprek terugluisteren en teruglezen

Transparant inzage in jouw verbruik

Transparant inzage in jouw verbruik

Transparant inzage in jouw verbruik

Alle gesprekken terugluisteren en teruglezen

Alle gesprekken terugluisteren en teruglezen

Alle door ons gevoerde gesprekken zijn door jou tot 90 dagen te lezen in de vorm van transcriptie samenvattingen of terug te luisteren.

In ons Vavox systeem kun je daarnaast handig feedback geven aan onze medewerkers door het gesprek te beoordelen.

Alle door ons gevoerde gesprekken zijn door jou tot 90 dagen te lezen in de vorm van transcriptie samenvattingen of terug te luisteren.

In ons Vavox systeem kun je daarnaast handig feedback geven aan onze medewerkers door het gesprek te beoordelen.

Notificatie

Notificatie

Op 19 August 2025 om 10:44 uur heeft een van onze medewerkers, ten behoeve van het project Babydoekjes.nl, telefonisch contact gehad met een klant. Hieronder vindt u een overzicht van de contactgegevens en de inhoud van het gesprek.

Volledige naam:

Naam:

Telefoonnummer

Tel:

E-mailadres:

E-mail:

Onderwerp:

Mevr. (Sophie) de Vries

+31612345678

sophie.devries@example.com

Vraag over levering van bestelling #CC102938

Samenvatting van het gesprek

Samenvatting van het gesprek

"Sophie de Vries nam contact op met Babydoekjes.nl over een levering die volgens PostNL al bezorgd is, maar niet door haar ontvangen werd. De medewerker heeft haar vraag genoteerd en haar doorverbonden met de logistieke afdeling voor verdere opvolging."

Gradient - Agency X Framer Template
Gradient - Agency X Framer Template
Gradient - Agency X Framer Template

Onze abonnementen

Altijd breed bereikbaar. Betaal per gesprek met mogelijkheid tot doorschakelen naar nummers. Kies voor Royaal bij grotere volumes. Iedere klant heeft transparant inzage in haar data via klantcontactsysteem Vavox.

24/7

Op aanvraag

Rond de klok bereikbaar dag en nacht neemt iemand vriendelijk op namens jouw organisatie.

What's included?

Rond de klok bereikbaar dag en nacht neemt iemand vriendelijk op namens jouw organisatie.

Funnel Optimization

Custom Marketing Plan

Dedicated Support

SEO: Search Engine Optimization

24/7

Op aanvraag

Rond de klok bereikbaar dag en nacht neemt iemand vriendelijk op namens jouw organisatie.

What's included?

Rond de klok bereikbaar dag en nacht neemt iemand vriendelijk op namens jouw organisatie.

Funnel Optimization

Custom Marketing Plan

Dedicated Support

SEO: Search Engine Optimization

Basis

€37,50

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€2,34

Per seconden na 90s

*

€0,038

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma - vr 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

Basis

€37,50

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€2,34

Per seconden na 90s

*

€0,038

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma - vr 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

Basis

€37,50

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€2,34

Per seconden na 90s

*

€0,038

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma - vr 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

Royaal

€161

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€1,70

Per seconden na 90s

*

€0,028

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma-vrij 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

Royaal

€161

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€1,70

Per seconden na 90s

*

€0,028

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma-vrij 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

Royaal

€161

p/m

Per gesprek tot 90s

*

€1,70

Per seconden na 90s

*

€0,028

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma-vrij 8:00-20:00

Zat 8:00-20:00

24/7

Op aanvraag

Per gesprek tot 90s

*

€1,70

Per seconden na 90s

*

€0,028

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma - vr 0:00 - 0:00

Zat - zo 0:00 - 0:00

24/7

Op aanvraag

Per gesprek tot 90s

*

€1,70

Per seconden na 90s

*

€0,028

Doorschakelen

(optioneel)

€1,-

Ma - vr 0:00 - 0:00

Zat - zo 0:00 - 0:00

*Tarieven zijn excl. BTW.

Op zoek naar het afhandelen van meerdere kanalen?

Bijvoorbeeld mail en telefonie of chat? Laat ons jouw doelen weten. Vul ons formulier in dan brengen we een offerte op maat uit.

Inzicht in elk gesprek, via jouw eigen Vavox omgeving.

Sluit je een abonnement af bij ContactCare? Dan krijg je gratis toegang tot je eigen Vavox-omgeving. Hier zie je precies hoe je klantcontact presteert. Luister gesprekken terug, bekijk verbruiksdata en ontdek trends in één overzichtelijk dashboard.

Luister gesprekken terug en beoordeel ze wanneer het jou uitkomt

Luister gesprekken terug en beoordeel ze wanneer het jou uitkomt

Luister gesprekken terug en beoordeel ze wanneer het jou uitkomt

Bekijk verbruiksdata en gespreksstatistieken

Bekijk verbruiksdata en gespreksstatistieken

Bekijk verbruiksdata en gespreksstatistieken

Ontdek terugkerende klantvragen en actuele thema’s

Ontdek snel welke thema’s spelen bij jouw klanten

Ontdek snel welke thema’s spelen bij jouw klanten

Gebruik rapportages om processen te verbeteren en kansen te signaleren

Default

Gebruik rapportages om processen te verbeteren en kansen te signaleren

Vragen of ondersteuning nodig? Jouw customer servicemanager denkt graag met je mee.

Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood
Gradient blauw
Gradient blauw

Van belletje tot oplossing. Hoe werkt telefoonservice?

Van belletje tot oplossing. Hoe werkt telefoonservice?

Van belletje tot oplossing. Hoe werkt telefoonservice?

We beantwoorden gesprekken professioneel, noteren wat nodig is en zorgen dat jij direct op de hoogte bent. Zo blijf je bereikbaar, zonder zelf de telefoon op te nemen.

We beantwoorden gesprekken professioneel, noteren wat nodig is en zorgen dat jij direct op de hoogte bent. Zo blijf je bereikbaar, zonder zelf de telefoon op te nemen.

We beantwoorden gesprekken professioneel, noteren wat nodig is en zorgen dat jij direct op de hoogte bent. Zo blijf je bereikbaar, zonder zelf de telefoon op te nemen.