
Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.
Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.
Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.
Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.
Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.
Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.
Training op maat • Coaching on the job • Praktisch en direct toepasbaar • Voor starters en ervaren medewerkers • Versterk skills én zelfvertrouwen •



Leuk én effectief leren
Bij ContactCare Academy geloven we dat leren leuk moet zijn om effectief te zijn. Daarom bieden we verschillende werkvormen aan:
Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.
Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.
Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.
Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.
Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.
Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.
Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.
Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.
Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.
Sterkere klantgesprekken
Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.
Snelle ontwikkeling van nieuwe collega’s
Met een goede onboarding en training zijn nieuwe medewerkers sneller inzetbaar.
Leiderschap dat werkt
Teamleiders ontwikkelen skills om aan te sturen, te coachen en te motiveren.
Leren dat bij je past
Online, klassikaal of blended: deelnemers kiezen wat bij hen past.
Sterkere klantgesprekken
Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.
Sterkere klantgesprekken
Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.
Snelle ontwikkeling van nieuwe collega’s
Met een goede onboarding en training zijn nieuwe medewerkers sneller inzetbaar.
Leiderschap dat werkt
Teamleiders ontwikkelen skills om aan te sturen, te coachen en te motiveren.
Leren dat bij je past
Online, klassikaal of blended: deelnemers kiezen wat bij hen past.






Klanten professioneel verder helpen na het volgen van een klantcontact opleiding aan onze Academy
Onze ervaren trainers zijn enorm gemotiveerd om mensen te ontwikkelen. We leren deelnemers gesprektechnieken toe te passen, om te gaan met weerstand en leiderschapsvaarigheden te ontwikkelen. Alles met het doel om theorie direct toe te kunnen passen in de praktijk.
In 4 stappen naar groei via de Academy
In 4 stappen naar groei via de Academy
Iedere dag een beetje beter
Bij ContactCare geloven we in leren als motor van vooruitgang. Daarom bieden we via de Academy trainingen, coaching en leerlijnen die aansluiten op jouw rol én op wat klantcontact van je vraagt. Want als jij groeit, groeit de organisatie met je mee.
Iedere dag een beetje beter
Bij ContactCare geloven we in leren als motor van vooruitgang. Daarom bieden we via de Academy trainingen, coaching en leerlijnen die aansluiten op jouw rol én op wat klantcontact van je vraagt. Want als jij groeit, groeit de organisatie met je mee.