Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.

Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.

Klanten professioneel verder helpen begint bij goed opgeleide mensen.

Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.

Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.

Onze ontwikkelingsprogramma’s geven jouw team de kennis en vaardigheden om uit te blinken in klantcontact. Van gesprektechnieken tot leiderschap: we zorgen dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk.

  • Training op maat • Coaching on the job • Praktisch en direct toepasbaar • Voor starters en ervaren medewerkers • Versterk skills én zelfvertrouwen •

Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Agency Work - Agency X Framer Template
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood

Leuk én effectief leren

Bij ContactCare Academy geloven we dat leren leuk moet zijn om effectief te zijn. Daarom bieden we verschillende werkvormen aan:

Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.

Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.

Online trainingen – flexibel en zelfstandig te volgen.

Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.

Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.

Klassikale trainingen – interactief en ervaringsgericht.

Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.

Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.

Blended learning – de perfecte combinatie van beiden.

Leren aan de Academy

Sterkere klantgesprekken

Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.

Snelle ontwikkeling van nieuwe collega’s

Met een goede onboarding en training zijn nieuwe medewerkers sneller inzetbaar.

Leiderschap dat werkt

Teamleiders ontwikkelen skills om aan te sturen, te coachen en te motiveren.

Leren dat bij je past

Online, klassikaal of blended: deelnemers kiezen wat bij hen past.

Sterkere klantgesprekken

Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.

Sterkere klantgesprekken

Je team leert effectiever communiceren en beter omgaan met lastige situaties.

Snelle ontwikkeling van nieuwe collega’s

Met een goede onboarding en training zijn nieuwe medewerkers sneller inzetbaar.

Leiderschap dat werkt

Teamleiders ontwikkelen skills om aan te sturen, te coachen en te motiveren.

Leren dat bij je past

Online, klassikaal of blended: deelnemers kiezen wat bij hen past.

About Us - MetricFlow Framer Template
About Us - MetricFlow Framer Template
About Us - MetricFlow Framer Template
Agency Team - MetricFlow Framer Template
Agency Team - MetricFlow Framer Template
Agency Team - MetricFlow Framer Template

Klanten professioneel verder helpen na het volgen van een klantcontact opleiding aan onze Academy

Onze ervaren trainers zijn enorm gemotiveerd om mensen te ontwikkelen. We leren deelnemers gesprektechnieken toe te passen, om te gaan met weerstand en leiderschapsvaarigheden te ontwikkelen. Alles met het doel om theorie direct toe te kunnen passen in de praktijk.

Gradient blauw
Gradient blauw

In 4 stappen naar groei via de Academy

In 4 stappen naar groei via de Academy

Iedere dag een beetje beter
Bij ContactCare geloven we in leren als motor van vooruitgang. Daarom bieden we via de Academy trainingen, coaching en leerlijnen die aansluiten op jouw rol én op wat klantcontact van je vraagt. Want als jij groeit, groeit de organisatie met je mee.

Iedere dag een beetje beter
Bij ContactCare geloven we in leren als motor van vooruitgang. Daarom bieden we via de Academy trainingen, coaching en leerlijnen die aansluiten op jouw rol én op wat klantcontact van je vraagt. Want als jij groeit, groeit de organisatie met je mee.

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?