
Klantenservice uitbesteden. Schaalbaar & persoonlijk
Klantenservice uitbesteden. Schaalbaar & persoonlijk
Klantenservice uitbesteden. Schaalbaar & persoonlijk
Onze teams zijn inzetbaar zoals jij dat wilt. Op de kanalen waar jouw klanten vragen op hebben. In een pay-per-contact model of per uur.
Onze teams zijn inzetbaar zoals jij dat wilt. Op de kanalen waar jouw klanten vragen op hebben. In een pay-per-contact model of per uur.
Onze teams zijn inzetbaar zoals jij dat wilt. Op de kanalen waar jouw klanten vragen op hebben. In een pay-per-contact model of per uur.



Roos helpt jouw
klant graag verder!
Roos helpt jouw
klant graag verder!
Roos helpt jouw
klant graag verder!
Flexibel opschaalbaar • In jouw tone of voice • Ervaren teams • ISO-gecertificeerd • Volledig rapportage-inzicht • Beschikbaar via alle kanalen •



Klantenservice afgestemd op jouw unieke behoefte.
Klantenservice afgestemd op jouw unieke behoefte.
Klantenservice afgestemd op jouw unieke behoefte.
Bij ContactCare bieden we klantenserviceoplossingen die afgestemd zijn op jouw unieke behoeften. Of je nu te maken hebt met fluctuerend klantverkeer of specifieke eisen hebt voor jouw organisatie, wij hebben de juiste mix aan oplossingen voor jou.
Flexibele en schaalbare klantenservice
Flexibele en schaalbare klantenservice
Flexibele en schaalbare klantenservice
Kanaalonafhankelijk uitbesteden
Kanaalonafhankelijk uitbesteden
Kanaalonafhankelijk uitbesteden
Focus op efficiëntie & procesverbetering
Focus op efficiëntie & procesverbetering
Focus op efficiëntie & procesverbetering
Opties tot offshoring
Opties tot offshoring
Opties tot offshoring
Klantenservice uitbesteden bij ContactCare
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd
We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
Inzicht, rapportage en continue verbetering
Je ontvangt heldere rapportages over prestaties, volumes en klantvragen. Zo kun je sturen op kwaliteit én de klantbeleving verbeteren.
Werken met slimme systemen en heldere processen
We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd
We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
Inzicht, rapportage en continue verbetering
Je ontvangt heldere rapportages over prestaties, volumes en klantvragen. Zo kun je sturen op kwaliteit én de klantbeleving verbeteren.
Werken met slimme systemen en heldere processen
We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.
Verschillende klantenservice opties
Enterprise BPO
Bij Business Process Outsourcing nemen we het volledige klantcontactproces uit handen. Van strategie tot uitvoering, alles sluit aan op jouw klantreis.
Eén partner voor klantcontact, processen en rapportage
Strategisch advies en continue optimalisatie
Schaalbaar, veilig en ISO-gecertificeerd
Perfect voor groeiende of complexe organisaties
SEO: Search Engine Optimization
Enterprise BPO
Bij Business Process Outsourcing nemen we het volledige klantcontactproces uit handen. Van strategie tot uitvoering, alles sluit aan op jouw klantreis.
Eén partner voor klantcontact, processen en rapportage
Strategisch advies en continue optimalisatie
Schaalbaar, veilig en ISO-gecertificeerd
Perfect voor groeiende of complexe organisaties
SEO: Search Engine Optimization
Pay per call
Je deelt een team met andere organisaties. Zo blijft je klantcontact professioneel en flexibel, zonder hoge kosten. Ideaal bij lagere volumes of wisselende drukte.
Alleen telefonie
Afrekenen per klantcontact
Flexibel op- en afschalen
Minimale opstartkosten
Pay per call
Je deelt een team met andere organisaties. Zo blijft je klantcontact professioneel en flexibel, zonder hoge kosten. Ideaal bij lagere volumes of wisselende drukte.
Alleen telefonie
Afrekenen per klantcontact
Flexibel op- en afschalen
Minimale opstartkosten
Pay per call
Je deelt een team met andere organisaties. Zo blijft je klantcontact professioneel en flexibel, zonder hoge kosten. Ideaal bij lagere volumes of wisselende drukte.
Alleen telefonie
Afrekenen per klantcontact
Flexibel op- en afschalen
Minimale opstartkosten
Dedicated
Een vast team werkt exclusief voor jouw organisatie. Ze kennen je merk, processen en klanten alsof ze bij je op kantoor zitten.
Kanaalonafhankelijk
Afrekenen per uur
Eén vast team dat jouw organisatie door en door kent
Ideaal bij grotere volumes of complexe vragen
Al vanaf 1 uur per dag
Dedicated
Een vast team werkt exclusief voor jouw organisatie. Ze kennen je merk, processen en klanten alsof ze bij je op kantoor zitten.
Kanaalonafhankelijk
Afrekenen per uur
Eén vast team dat jouw organisatie door en door kent
Ideaal bij grotere volumes of complexe vragen
Al vanaf 1 uur per dag
Dedicated
Een vast team werkt exclusief voor jouw organisatie. Ze kennen je merk, processen en klanten alsof ze bij je op kantoor zitten.
Kanaalonafhankelijk
Afrekenen per uur
Eén vast team dat jouw organisatie door en door kent
Ideaal bij grotere volumes of complexe vragen
Al vanaf 1 uur per dag
Enterprise BPO
Bij Business Process Outsourcing nemen we het volledige klantcontactproces uit handen. Van strategie tot uitvoering, alles sluit aan op jouw klantreis.
Eén partner voor klantcontact, processen en rapportage
Strategisch advies en continue optimalisatie
Schaalbaar, veilig en ISO-gecertificeerd
Perfect voor groeiende of complexe organisaties
Enterprise BPO
Bij Business Process Outsourcing nemen we het volledige klantcontactproces uit handen. Van strategie tot uitvoering, alles sluit aan op jouw klantreis.
Eén partner voor klantcontact, processen en rapportage
Strategisch advies en continue optimalisatie
Schaalbaar, veilig en ISO-gecertificeerd
Perfect voor groeiende of complexe organisaties
Liever wat persoonlijk advies?
We kijken graag met je mee.
Onze specialisten staan voor je klaar. Vertel ons jouw uitdaging, dan brengen wij vrijblijvend advies uit.
Meer dan alleen klantcontact
Als organisatie heb je te maken met veel verschillende soorten processen. Facturatie, backoffice, klantenservice, etc. Onze klantcontactteams helpen jou graag om te doen waar je goed in bent. Andere processen kunnen afleiden van de hoofdzaak. Daarom kijken onze medewerkers vaak verder dan alleen klantcontact. Zij kunnen onder andere bijspringen in administratieve backoffice taken die verder gaan dan alleen de telefoon opnemen of een mail sturen.
Als organisatie heb je te maken met veel verschillende soorten processen. Facturatie, backoffice, klantenservice, etc. Onze klantcontactteams helpen jou graag om te doen waar je goed in bent. Andere processen kunnen afleiden van de hoofdzaak. Daarom kijken onze medewerkers vaak verder dan alleen klantcontact. Zij kunnen onder andere bijspringen in administratieve backoffice taken die verder gaan dan alleen de telefoon opnemen of een mail sturen.








Klantenservice uitbesteden in Suriname
Als specialist in klantcontact kijken we samen wat past bij jouw organisatie. Soms is dat dienstverlening vanuit Nederland, maar we bieden ook offshoring aan, bijvoorbeeld vanuit Suriname. Zo combineren we kwaliteit met flexibiliteit en kostenefficientie.
We stemmen alles goed af: van tone of voice tot werktijden. Want ook op afstand wil je dat je klant zich gehoord voelt. En dat regelen we; professioneel, persoonlijk en altijd in overleg.
Als specialist in klantcontact kijken we samen wat past bij jouw organisatie. Soms is dat dienstverlening vanuit Nederland, maar we bieden ook offshoring aan, bijvoorbeeld vanuit Suriname. Zo combineren we kwaliteit met flexibiliteit en kostenefficientie.
We stemmen alles goed af: van tone of voice tot werktijden. Want ook op afstand wil je dat je klant zich gehoord voelt. En dat regelen we; professioneel, persoonlijk en altijd in overleg.
Voordelen van offshoring
Nederlandstalige service vanuit een andere tijdzone
Nederlandstalige service vanuit een andere tijdzone
Nederlandstalige service vanuit een andere tijdzone
Uitbreiding naar 24/7 bereikbaarheid mogelijk
Uitbreiding naar 24/7 bereikbaarheid mogelijk
Uitbreiding naar 24/7 bereikbaarheid mogelijk
Kostenbewuste oplossing zonder in te leveren op kwaliteit
Kostenbewuste oplossing zonder in te leveren op kwaliteit
Kostenbewuste oplossing zonder in te leveren op kwaliteit
Eén team, één aanpak volledig afgestemd op jouw klantreis
Eén team, één aanpak volledig afgestemd op jouw klantreis
Eén team, één aanpak volledig afgestemd op jouw klantreis