
In control met Finance as a Service
In control met Finance as a Service
In control met Finance as a Service
Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.
Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.
Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.
Finance as a service; ervaringen uit de praktijk bij ContactCare.
Heldere facturatie • Minder fouten • Volledig inzicht in je cijfers • Ondersteuning zonder vaste loonkosten • Contractbeheer op orde • ISO-gecertificeerd • Grip op finance zonder gedoe •
Geen stress meer over cijfers, deadlines of fouten.
Wanneer finance een bijzaak wordt, ontstaan risico’s. Inefficiëntie, frustratie bij medewerkers of fouten in contracten kunnen grote impact hebben. Je herkent het misschien:
Facturen die blijven liggen of handmatig gecorrigeerd moeten worden
Facturen die blijven liggen of handmatig gecorrigeerd moeten worden
Facturen die blijven liggen of handmatig gecorrigeerd moeten worden
Geen goed overzicht van lopende contracten of verplichtingen
Geen goed overzicht van lopende contracten of verplichtingen
Geen goed overzicht van lopende contracten of verplichtingen
Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen
Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen
Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd
We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
Inzicht, rapportage en continue verbetering
Je ontvangt heldere rapportages over prestaties, volumes en klantvragen. Zo kun je sturen op kwaliteit én de klantbeleving verbeteren.
Werken met slimme systemen en heldere processen
We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Professionele service, zonder operationele zorgen
Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.
Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd
We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
Inzicht, rapportage en continue verbetering
Je ontvangt heldere rapportages over prestaties, volumes en klantvragen. Zo kun je sturen op kwaliteit én de klantbeleving verbeteren.
Werken met slimme systemen en heldere processen
We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.
In 4 stappen naar efficiënte grip op cijfers
In 4 stappen naar efficiënte grip op cijfers
Inzicht begint met structuur
Met een helder proces krijg je snel grip op uren, facturen en contracten. Deze vier stappen helpen je om financiële processen soepel en overzichtelijk te organiseren.
Inzicht begint met structuur
Met een helder proces krijg je snel grip op uren, facturen en contracten. Deze vier stappen helpen je om financiële processen soepel en overzichtelijk te organiseren.