gradient orange

In control met Finance as a Service

In control met Finance as a Service

In control met Finance as a Service

Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.

Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.

Facturatie, urenregistratie, rapportages, contractbeheer;het moet gewoon kloppen. Maar in de praktijk kost het veel tijd, aandacht en afstemming. Met Finance as a Service van ContactCare nemen wij die financiële processen van je over.

Finance as a service; ervaringen uit de praktijk bij ContactCare.

  • Heldere facturatie • Minder fouten • Volledig inzicht in je cijfers • Ondersteuning zonder vaste loonkosten • Contractbeheer op orde • ISO-gecertificeerd • Grip op finance zonder gedoe •

Gradient oranje rood

Geen stress meer over cijfers, deadlines of fouten.

In veel administratie- en accountantskantoren stapelt het werk zich op. De druk is hoog, tijd en personeel zijn schaars en terugkerende processen vragen om steeds meer aandacht. Terwijl klanten juist behoefte hebben aan inzicht, advies en snelheid. Hoe houd je grip op je processen én ruimte voor kwaliteit?

Herkenbaar?

Veel tijd kwijt aan repeterende processen zoals facturatie, rapportages of contractbeheer

Facturen die blijven liggen of handmatig gecorrigeerd moeten worden

Facturen die blijven liggen of handmatig gecorrigeerd moeten worden

Moeite om nieuwe medewerkers in te werken of op piekmomenten extra capaciteit te vinden

Geen goed overzicht van lopende contracten of verplichtingen

Geen goed overzicht van lopende contracten of verplichtingen

Fouten of achterstanden door handmatige verwerking en onduidelijke afspraken

Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen

Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen

Werkdruk die ten koste gaat van klantrelatie en advieskwaliteit

Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen

Veel tijd kwijt aan afstemming tussen afdelingen

Professionele service, zonder operationele zorgen

Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.

Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd

We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.

Minder fouten, strakke deadlines

Gestandaardiseerde processen en getrainde collega’s zorgen voor kwaliteit en continuïteit.

Werken met slimme systemen en heldere processen

We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.

Professionele service, zonder operationele zorgen

Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.

Professionele service, zonder operationele zorgen

Met een extern klantcontactteam zorg je voor continuïteit, kwaliteit en schaalbaarheid. Jij houdt de regie, wij zorgen voor de bezetting en uitvoering.

Kwaliteit en veiligheid gegarandeerd

We zijn ISO 27001- en ISO 9001-gecertificeerd. Je kunt erop vertrouwen dat je klantdata veilig is en dat onze service voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.

Minder fouten, strakke deadlines

Gestandaardiseerde processen en getrainde collega’s zorgen voor kwaliteit en continuïteit.

Werken met slimme systemen en heldere processen

We sluiten aan op jouw tools of werken met onze eigen bewezen systemen. Van kennisbanken tot ticketsystemen alles is strak ingericht en afgestemd.

Gradient blauw
Gradient blauw

In 4 stappen naar efficiënte ondersteuning in finance

In 4 stappen naar efficiënte ondersteuning in finance

Inzicht begint met structuur
Met een helder proces krijg je snel grip op kosten en omzet. Deze vier stappen helpen je om financiële processen soepel en overzichtelijk te organiseren.

Inzicht begint met structuur
Met een helder proces krijg je snel grip op kosten en omzet. Deze vier stappen helpen je om financiële processen soepel en overzichtelijk te organiseren.

orange gradient ball

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

orange gradient ball

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

orange gradient ball

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?