MyCare is een zelf ontwikkeld systeem wat grip en controle geeft in afgehandelde klantcontacten. Het geeft transparante inzage in verbruik en het biedt de mogelijkheid om gesprekken terug te luisteren en te beoordelen. Bij ContactCare staan wij voor transparantie en dat is de reden dat wij met dit programma werken.  

MyCare biedt jou:

  • Inzage in verbruik
  • Gesprekken terugluisteren
  • Beoordelen en corrigeren
  • Facturen downloaden
  • Rapportages

Eerlijk en transparant

MyCare is ontwikkeld om eerlijkheid en transparantie te bieden.  Ten eerste is het een omgeving waar onze klanten zelf beheer houden over hun contacten. Ten tweede geeft de portal de mogelijkheid om gesprekken terug te luisteren en te beoordelen. Ten derde is het verbruik live inzichtelijk en kunnen rapportages worden uitgedraaid. Hierdoor worden de onderwerpen van de gesprekken sneller inzichtelijk en wordt duidelijk waar klanten tegenaan lopen. De input die je uit de bovenstaande punten verkrijgt is waardevol en geeft ruimte om processen te optimaliseren.  

Tools zijn handig, maar echte waarde wordt toegevoegd door menselijk contact. Daarom heeft elke klant een vast contactpersoon die altijd voor jou klaarstaat. Hij of zij helpt jou graag verder om de kwaliteit van jouw processen te verbeteren. Daarnaast verbeteren wij graag onze eigen processen en vragen wij regelmatig om feedback aan onze klanten. Zo zorgen wij ervoor dat onze dienstverlening optimaal wordt en wij onze klanten elke dag een stapje beter kunnen helpen. 

Zelf terugluisteren en beoordelen van gesprekken

Het is niet altijd helder wat er besproken is na een regulier telefoongesprek. Daarom neemt ContactCare gesprekken tussen klant en accountmanager op. Beide partijen kunnen de gesprekken terugluisteren. Wel zo gemakkelijk. 

MyCare, is ons eigen product gemaakt door en voor ContactCare, waarbij klanten realtime inzicht hebben in hun verkeer en callscript. Daarnaast geeft het de mogelijkheid ieder gesprek terug te beluisteren en te beoordelen. Zo kun je als klant zelf feedback geven aan onze klantexperts. Zo vertegenwoordigen zij jouw organisatie precies hoe jij dat wil.”

Bas | Service Delivery Manager

Zelfstandig aanpassingen maken in scripts

Organisaties maken gebruik van campagnes.  Dit leidt tot een toename in verkeer of verandering in de klantvraag. Om snel te schakelen met onze medewerkers is het mogelijk om in MyCare live de scripts aan te passen. Hierdoor is alle informatie altijd up to date.  

Toegang krijgen tot MyCare 

Iedere ContactCare klant krijgt automatisch bij afsluiten van een abonnement toegang tot het portal. Kom je er zelf niet helemaal uit? Neem dan met ons contact op. Dan helpt onze klantexpert jou met de inrichting en optimalisatie van jouw omgeving.