Iedereen KSF gecertificeerd

do,apr 2021

Inmiddels zijn niet één, maar twee groepen geslaagd voor de certificering van onze branchevereniging de Klantenservice Federatie. Ook groep nummer drie is inmiddels hard aan de slag. Daar zijn we trots op en dat mag gezegd worden! Daarom willen wij deze medewerkers laten weten dat wij ontzettend trots zijn op hun harde werk en het behalen van het certificaat.

De komende periode starten elke twee weken nieuwe groepen en aan het einde van dit jaar heeft het gehele klantcontactcenter dit certificaat op zak.

Door het KSF Branchecertificaat-A te behalen heb je als medewerker het basisnivea van klantcontact gegarandeerd onder de knie.

Waarom is dit van belang voor ContactCare?

  •  Het is een onafhankelijke toetsing van erkende kwaliteit.

  • Medewerkers behalen gegarandeerd een hoge mate van gesprekskwaliteit.

  • Wij laten onze medewerkers kennisnemen van het vak klantcontact.

  • Medewerkers hebben met dit certificaat meer kansen. Ook voor andere branches.

“De KSF training heeft mij weer veel bijgeleerd en een mooi puntje op mijn CV gegeven.

Desiree | Klantexpert

Onze trainers mogen ook namens KSF certificeren

Niet alleen onze medewerkers worden gecertificeerd, maar deelname aan het KSF ook onze trainers Chris Murphy en Jeroen van der Maas mogen zich officieel examinatoren van het KSF noemen. Dat houdt in dat zij naast ons eigen team begeleiden ook ongeveer vier keer per jaar door andere KSF-leden worden gevraagd om hun kandidaten te beoordelen.

AVG compliant certificaat

“De training was erg fijn en duidelijk! Door dit certificaat behaald te hebben geeft ContactCare mij weer nieuwe kansen.

Milena | Klantexpert

Ben jij op zoek naar een baan?

Gratis download

Brochure Klantcontact personeel inhuren

Lees hoe wij keer op keer weer tot de perfecte match komen en welke voordelen het heeft om juist bij ons klantenservice personeel bij ons in te huren.

Whitepaper: Insourcen, outsourcen of "the best of both worlds"?

Laatste nieuws

Mis geen enkele update

Volg ons op LinkedIn