Certificaten & Maatschappelijke doelen

Certificaten & Maatschappelijke doelen

Certificaten & Maatschappelijke doelen

We hebben een enorme drive om ons werk goed te doen en daarnaast te werken aan een positieve maatschappelijke impact.

We hebben een enorme drive om ons werk goed te doen en daarnaast te werken aan een positieve maatschappelijke impact.

We hebben een enorme drive om ons werk goed te doen en daarnaast te werken aan een positieve maatschappelijke impact.

Connect to Content

Add layers or components to infinitely loop on your page.

Wie goed doet, goed ontmoet. Doe je mee?

Bij ContactCare geloven we dat klantcontact niet alleen een vak is, maar ook een kans om iets goeds te doen. Voor onze klanten, voor elkaar én voor de wereld om ons heen.

We willen niet alleen uitblinken in servicekwaliteit – we willen ook bijdragen aan een duurzamere, eerlijkere en inclusievere samenleving. Daarom combineren we dagelijks werkplezier en vakmanschap met duidelijke maatschappelijke ambities; binnen de door ons gestelde kwaliteitskaders.

Gradient - MetriFlow Framer Template
Gradient - MetriFlow Framer Template
Gradient - MetriFlow Framer Template
Agency Team - Agency X Framer Template
Agency Team - Agency X Framer Template
Agency Team - Agency X Framer Template
Our Team - Agency X Framer Template
Our Team - Agency X Framer Template
Our Team - Agency X Framer Template

We willen laten zien dat klantcontact véél meer kan zijn dan het afhandelen van gesprekken. Het is een kans om waarde te creëren voor klanten, voor medewerkers, en voor de wereld. Daarom kiezen we bewust voor partnerschappen en certificeringen die ons uitdagen om verder te denken dan vandaag.

We willen laten zien dat klantcontact véél meer kan zijn dan het afhandelen van gesprekken. Het is een kans om waarde te creëren voor klanten, voor medewerkers, en voor de wereld. Daarom kiezen we bewust voor partnerschappen en certificeringen die ons uitdagen om verder te denken dan vandaag.

Onze maatschappelijke inzet: structureel en betrokken

Onze maatschappelijke inzet: structureel en betrokken

We willen méér betekenen dan alleen op het werk. Daarom steken we 1% van onze omzet in tijd, geld en energie in initiatieven die bijdragen aan gelijke kansen, persoonlijke ontwikkeling en een fijne wereld om in te leven.

Een greep uit wat we doen:

We willen méér betekenen dan alleen op het werk. Daarom steken we 1% van onze omzet in tijd, geld en energie in initiatieven die bijdragen aan gelijke kansen, persoonlijke ontwikkeling en een fijne wereld om in te leven.

Een greep uit wat we doen:

Lokale impact

Lokale impact

We investeren in de werkgelegenheid en ontwikkeling van mensen in Suriname en Nederland. Met trainingen, doorgroeikansen en aandacht voor inclusie maken we ons sterk voor een gelijk speelveld.

We investeren in de werkgelegenheid en ontwikkeling van mensen in Suriname en Nederland. Met trainingen, doorgroeikansen en aandacht voor inclusie maken we ons sterk voor een gelijk speelveld.

Samenwerking met sociale partners

Samenwerking met sociale partners

Denk aan maatschappelijke initiatieven waarvoor we gratis of tegen kostprijs dienstverlening bieden. Omdat we geloven in delen waar dat kan.

Denk aan maatschappelijke initiatieven waarvoor we gratis of tegen kostprijs dienstverlening bieden. Omdat we geloven in delen waar dat kan.

Duurzaamheid op de werkvloer

Duurzaamheid op de werkvloer

Van groene energie tot afvalscheiding en bewuste keuzes in onze keten: duurzaamheid zit in onze dagelijkse werkwijze verweven.

Van groene energie tot afvalscheiding en bewuste keuzes in onze keten: duurzaamheid zit in onze dagelijkse werkwijze verweven.

Een greep uit onze maatschappelijke initiatieven

Een greep uit onze maatschappelijke initiatieven

Onze certificaten: meer dan een vinkje

Onze certificaten: meer dan een vinkje

Continue ontwikkeling zonder onze verantwoordelijkheid uit het oog te verliezen

Continue ontwikkeling zonder onze verantwoordelijkheid uit het oog te verliezen

B Corp gecertificeerd

B Corp gecertificeerd

Deze certificering is het resultaat van onze voortdurende inspanning voor duurzaamheid, maatschappelijke positieve impact en het creëren van positieve impact op de wereld. Het feit dat ContactCare als eerste klantcontactorganisatie in Nederland en Suriname het B-Corp predicaat draagt, is niet alleen een bron van trots, maar zou ook anderen in onze branche en daarbuiten moeten inspireren. Waarom? De reden is simpel maar krachtig: collectieve impact.

Deze certificering is het resultaat van onze voortdurende inspanning voor duurzaamheid, maatschappelijke positieve impact en het creëren van positieve impact op de wereld. Het feit dat ContactCare als eerste klantcontactorganisatie in Nederland en Suriname het B-Corp predicaat draagt, is niet alleen een bron van trots, maar zou ook anderen in onze branche en daarbuiten moeten inspireren. Waarom? De reden is simpel maar krachtig: collectieve impact.

Kwaliteit en vertrouwen: ISO-Certificeringen

Kwaliteit en vertrouwen: ISO-Certificeringen

Onze betrokkenheid bij kwaliteit gaat verder dan woorden. We omarmen de ISO27001- en ISO9001-certificeringen voor informatiebeveiliging en kwaliteitsmanagement. Dit reflecteert onze inzet om de hoogste normen te handhaven in gegevensbeveiliging en servicekwaliteit. Het gaat erom dat onze klanten erop kunnen vertrouwen dat we niet alleen hun gegevens beschermen, maar ook consequent uitmuntende diensten leveren. ContactCare is op al haar locaties apart geautit.

Onze betrokkenheid bij kwaliteit gaat verder dan woorden. We omarmen de ISO27001- en ISO9001-certificeringen voor informatiebeveiliging en kwaliteitsmanagement. Dit reflecteert onze inzet om de hoogste normen te handhaven in gegevensbeveiliging en servicekwaliteit. Het gaat erom dat onze klanten erop kunnen vertrouwen dat we niet alleen hun gegevens beschermen, maar ook consequent uitmuntende diensten leveren. ContactCare is op al haar locaties apart geautit.

Een werkplek voor iedereen; woorden ondersteund door daden.

Een werkplek voor iedereen; woorden ondersteund door daden.

Onze overtuiging is dat technologie en menselijke interactie samen een krachtige synergie vormen. Dit geldt ook voor onze certificeringen en keurmerken. Ze tonen aan dat onze woorden worden ondersteund door daden, en dat we niet alleen streven naar een betere klantenservice, maar ook naar een ethische, inclusieve organisatie die bijdraagt aan een betere wereld. Ons doel is niet alleen om klantinteracties te transformeren, maar ook om de normen te zetten voor een positieve impact op de maatschappij, onze klanten en onze medewerkers.

Onze overtuiging is dat technologie en menselijke interactie samen een krachtige synergie vormen. Dit geldt ook voor onze certificeringen en keurmerken. Ze tonen aan dat onze woorden worden ondersteund door daden, en dat we niet alleen streven naar een betere klantenservice, maar ook naar een ethische, inclusieve organisatie die bijdraagt aan een betere wereld. Ons doel is niet alleen om klantinteracties te transformeren, maar ook om de normen te zetten voor een positieve impact op de maatschappij, onze klanten en onze medewerkers.

Een 'most inspiring learning yourney'

Een 'most inspiring learning yourney'

In 2022 wonnen wij brons met onze opleiding ‘Road to klantexpert’ als ‘Most inspiring learning journey’.

In 2022 wonnen wij brons met onze opleiding ‘Road to klantexpert’ als ‘Most inspiring learning journey’.

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?