Advies
& consultancy
We vertalen jouw klantcontactstrategie in concreet te nemen stappen die aansluiten bij jouw bedrijfsdoelstellingen.
Klantenservice verbeteren door een perfecte synergie tussen mens, techniek en proces
Plan een gesprek
Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.
Wat we doen.
Een analyse van de huidige prestaties
Creating a higher spacing and how people move through a unique and impactful campaign.
Inrichten en optimaliseren van processen
Spaces of each debt in the digital world can help you with overall simplest authentic.
Efficiënter werken & meer inzicht in data
Get a regulatory oneven an enterprises such she and the got the did attributing and pushed.
Formuleren van concrete doelen en KPI’s
Making an email campaigns to achieve a real impact.
Wat we bieden.
Een analyse van de huidige prestaties
Formuleren van concrete doelen en KPI’s
Inrichten en optimaliseren van processen
Efficiënter werken & meer inzicht in data
De mens centraal
Bij ContactCare geloven we sterk in de menselijke factor in klantenservice. We begrijpen dat tevreden medewerkers de basis vormen voor een succesvolle klantenservice. Ons consultancy- en adviesteam werkt nauw samen met jouw organisatie om medewerkers optimaal te ondersteunen, zodat zij consumenten op de best mogelijke manier kunnen helpen. Tegelijkertijd houden we de consumenten in het oog en stemmen we de klantenservice af op hun verwachtingen voor een positieve en efficiënte customer journey. Bij ContactCare zetten we de mens centraal en streven we naar een perfecte balans tussen medewerkersondersteuning en klanttevredenheid, voor een geweldige ervaring bij elke klantinteractie.
Slimme techniek voor een betere klantenservice
In een snel veranderende wereld is technologie van cruciaal belang om aan de eisen van klanten te voldoen. Bij ContactCare omarmen we innovatieve technologieën en passen we ze op slimme wijze toe om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen. We identificeren de juiste tools en systemen die aansluiten bij jouw bedrijfsbehoeften en zorgen ervoor dat deze naadloos worden geïntegreerd in jouw klantcontactprocessen. Het resultaat? Een klantenservice die voldoet aan de hoge verwachtingen van jouw klanten en een verhoogde klantloyaliteit.
Heldere processen voor een klantgerichte cultuur
Het inrichten en optimaliseren van klantenserviceprocessen is van essentieel belang om een naadloze en effectieve dienstverlening te garanderen. Bij ContactCare hebben we oog voor detail en besteden we veel aandacht aan het formuleren van heldere en gestroomlijnde processen. We richten ons niet alleen op efficiëntie, maar ook op het creëren van een klantgerichte cultuur waarin de klant centraal staat. Onze doelgerichte aanpak zorgt voor concrete doelen en KPI’s die meetbare resultaten opleveren, waardoor jouw organisatie kan excelleren in klantenservice.
Download de brochure consultancy
Vragen
Hoe werkt de Telefoonservice precies?
Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.
Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?
Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.
Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?
Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.
Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?
Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.