Klantenservice

Klantenservice uitbesteden

Klantenservice laten uitbesteden, ook buiten kantooruren. Kwalitatieve en efficiënte klantenservice met ons klantcontactteam.

Betaalbaar professioneel en menselijk.

Met onze klantenservice Multiclientoplossing kan elke klant van 8:00 tot 22:00 te woord worden gestaan. Onze medewerkers kunnen inloggen op jouw systeem om bijvoorbeeld order statussen te bekijken of afspraken in te plannen. Multiclient is ideaal voor organisaties die niet het volume halen om een vast klantcontactteam in te huren, maar toch behoefte hebben aan kwalitatief  klantcontact.

Al onze medewerkers worden op jouw merk getraind. Echte merkambassadeurs dus.

Een merk-waardige customer experience.

Goede customer experience is onmisbaar voor een goede klantrelatie en zorgt voor loyale klanten.

Wij geloven dat menselijk contact onmisbaar is om een goede band op te bouwen. Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of luisteren naar het oplezen van een script?

Daarom worden onze medewerkers getraind op jouw projectinhoud, gesprekstechnieken en telefoonetiquette. Hierdoor zijn het echte pro’s die jouw boodschap perfect kunnen vertalen naar de consument. Ook wordt hen geleerd hoe ze verschillende soorten klanten op een zo efficiënt mogelijke manier kunnen helpen. Dit zorgt voor loyale en blije klanten.

Een service die meegroeit met jouw organisatie.

De vorm van klantenservice die wij aanbieden, groeit mee met jouw bedrijf. Zo kun je zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten, zonder al te hoge investeringen.

Onze flexibele service is vaak aanzienlijk voordeliger ten opzichte van een klantenservice in eigen beheer. Zo heb je wel de voordelen van altijd bereikbaar zijn, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting. Kortom: wij zijn dé partner voor groeiende bedrijven die zien dat klantcontact geld oplevert!

Het proces
Academy brochure

Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Goed klantcontact is belangrijk. Maar welke optie past het beste bij jouw organisatie? En hoe doen we dat bij ContactCare? 

N

De verschillende opties

N

De waarde van goed klantcontact

N

Persoonlijk klantcontact

N

Klantcontact voor grote en kleine organisaties

Academy brochure

Uitvoerig getraind aan de ContactCare Academy

Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Al jouw klantcontacten bij de hand.

Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

In het systeem kunnen gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens en facturen worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Deze input is waardevol en geeft ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager helpt jou graag verder.

Laptop MyCare

Romy de Roo
Chief operating officer

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.