Klantenservice uitbesteden
Betaalbaar professioneel en menselijk.
Al onze medewerkers worden op jouw merk getraind. Zo zal er voor jouw klanten geen verschil te merken zijn tussen een eigen of uitbestede klantenservice. Onze medewerkers worden dus echte merkambassadeurs.
Klantenservice met een merk-waardige customer experience
Wij geloven dat menselijk contact onmisbaar is om een goede band op te bouwen. Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of luisteren naar het oplezen van een script?
Daarom worden onze medewerkers getraind op jouw projectinhoud, gesprekstechnieken en telefoonetiquette. Daardoor zijn zij echte pro’s en de juiste persoon om jouw boodschap perfect te vertalen naar de consument. Ook wordt hen geleerd hoe ze verschillende soorten klanten op een zo efficiënt mogelijke manier kunnen helpen. Dit zorgt voor loyale en blije klanten.

Een klantenservice die meegroeit met jouw organisatie
Onze flexibele service is veel voordeliger ten opzichte van een klantenservice in eigen beheer. Zo heb je wel de voordelen van altijd bereikbaar zijn, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting. Kortom: voor groeiende bedrijven die zien dat het uitbesteden van klantenservice klanten blij maakt en geld oplevert zijn wij dé partner!

Meer over klantcontact in onze brochure
De verschillende opties
De waarde van goed klantcontact
Persoonlijk klantcontact
Klantcontact voor grote en kleine organisaties


Uitvoerig getraind aan de ContactCare Academy
Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.
Al jouw klantcontacten bij de hand
Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
In het systeem kunnen gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens en facturen worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Deze input is waardevol en geeft ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager helpt jou graag verder.


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.