Klantenservice

Dedicated klantexperts

Je eigen mensen die precies werken op de manier zoals jij dat wenst. Bij ons op locatie.

Jouw eigen team van klantexperts

Onze dedicated oplossing helpt organisaties die behoefte hebben aan hoogwaardig klantcontact binnen vaste kaders en tijden. Hierbij heb jij de volledige vrijheid om deze klantexperts in te zetten zoals jij dat wilt. Dus zonder jouw werkwijze aan te moeten passen en gebruikmakend van jouw eigen vertrouwde systemen.

Blijf gebruik maken van jouw eigen systemen

Met meer dan 500 klanten met ieder zijn eigen voorkeuren hebben onze medewerkers veel systemen de revue zien passeren. Onze dedicated medewerkers werken zoals jij dat wilt, dus ook met jouw systemen. Bij ContactCare hebben we ervaring met de volgende systemen:

N

Robin HQ

N

Salesforce

N

Front

N

Magento

N

Woocommerce

N

Zendesk

Flexibel sourcen

Dedicated uren zijn in te zetten om tickets, e-mails of chats te verwerken. Een mooi voorbeeld zijn onze mobiliteitsklanten. Deze hebben vaak een drukkere periode gedurende de avondspits. Binnen deze periode schalen zij op voor een paar uur om daarna weer af te bouwen.

Andere organisaties sparen tickets op gedurende de dag of voor het weekend en laten deze later (buiten eigen werkuren) verwerken door getrainde agents.

Het proces
Academy brochure

Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Goed klantcontact is belangrijk. Maar welke optie past het beste bij jouw organisatie? En hoe doen we dat bij ContactCare? 

N

De verschillende opties

N

De waarde van goed klantcontact

N

Persoonlijk klantcontact

N

Klantcontact voor grote en kleine organisaties

Academy brochure
Romy de Roo
Chief operating officer
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.