Klantcontact uitbesteden
Klantcontact uitbesteden doe je bij ContactCare. Wij zorgen dat jouw klant tevreden verder kan. Klantcontact uitbesteden regelen we efficiënt, kwalitatief, flexibel, met de menselijke verbinding.
Klantcontact uitbesteden met een persoonlijke touch.
Menselijk klantcontact is onmisbaar voor een goede band. Hier hoort het juiste klantcontact bij. Laat uw klantcontact uitbesteden met de oplossingen van ContactCare. Zo staat elke organisatie haar klanten netjes te woord.
Dedicated klantcontact
Jouw klantcontact experts die werken op jouw manier. Klantcontact uitbesteden kan bij ons op locatie.
Business process outsourcing klantcontact
Voor grote organisaties die volledige bedrijfsprocessen willen uitbesteden, kan dat bij ons. Ook op het gebied van klantcontact en klantenservice.
Telefoonservice
Sta jouw klanten vriendelijk en professioneel te woord met onze telefoonservice. ContactCare, alles voor klantcontact uitbesteden.
Servicenummers & IVR
Bij een professioneel imago hoort een herkenbaar nummer. Door gebruik te maken van een keuzemenu zorg je ervoor dat elke call bij de juiste persoon uitkomt.

Meer over klantcontact in onze brochure
In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Goed klantcontact is belangrijk. Maar welke optie past het beste bij jouw organisatie? En hoe doen we dat bij ContactCare?
De verschillende opties
De waarde van goed klantcontact
Persoonlijk klantcontact
Klantcontact voor grote en kleine organisaties


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.