Outbound

Haal meer uit bestaande klantrelaties

Het opbouwen van duurzame klantrelaties is zeer waardevol voor je organisatie. Naarmate je organisatie groeit en het aantal klanten toeneemt kan het lastig worden om met al je relaties contact te onderhouden. Zo kan het gebeuren dat je organisatie ‘slapende klanten’ heeft. Door de inzet van outbound projecten kunnen onze professionals meer halen uit jouw bestaande klanten, leads of oude klanten.

Voordelen van onze outbound service

Soms ligt een verkoopkans dichter bij dan verwacht. Het kan daarom waardevol zijn om te investeren in het heractiveren van je relaties uit het verleden. Outbound bellen wordt vaak gezien als ‘koud’ bellen, maar deze benaming is niet altijd terecht. De professionals van ContactCare hebben jarenlange ervaring in het benaderen van bestaande relaties en oude klanten van organisaties in onder andere de food, verzekeringen, lifestyle, telecom en media branche.

 Inbound en outbound combineren
 Bestaande relaties weer waarde geven

 Slapende klanten wakker maken

outbound projecten

Outbound projecten op maat

Onze agents worden regelmatig getraind op diverse outbound projecten, waardoor zij precies weten wat er voor nodig is om jouw klanten te heractiveren en meer te halen uit je bestaande relaties.

Zo is het mogelijk om outbound projecten te combineren met inbound, maar outbound projecten zijn ook in te zetten voor verschillende doeleinden. Bijvoorbeeld voor sales, leadgeneratie of dataverrijking. Met gerichte campagnes en een professionele aanpak realiseren we warme outbound projecten op maat.