Een mijlpaal!

ContactCare kondigt met trots de toetreding van een nieuwe aandeelhouder aan. Deze strategische samenwerking markeert een belangrijke mijlpaal in de groei en ontwikkeling van het bedrijf waar Jasper Meerding als oprichter en enig aandeelhouder 15 jaar lang aan het roer heeft gestaan.

ContactCare verwelkomt Romy de Roo als nieuwe aandeelhouder in het bedrijf. Met haar ervaring als Managing Director van ContactCare zal zij een waardevolle bijdrage leveren aan de verdere uitbreiding en het succes van ContactCare. De toetreding van Romy getuigt van het vertrouwen dat wordt gesteld in het groeipotentieel van ContactCare.

ContactCare kenmerkt zich als specialist op het gebied van persoonlijk klantcontact waar bedrijven hun klantcontact kunnen outsourcen. Het menselijke aspect staat centraal en ContactCare mag zichzelf dan ook met trots een Great Place To Work noemen. Naast het menselijke aspect is vanuit ContactCare een sterke visie ontwikkeld op de toepassing van technische innovaties om klantcontact efficiënter in te richten. Met deze ingrediënten aan boord zal de groei van ContactCare naar verwachting doorzetten en succesvol zijn.

Download de brochure klantenservice uitbesteden

Leer hoe de adviseurs van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.