Ken je Lotte al?

wo,jul 2022

Wie is één van de personen die ervoor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid voor de ContactCare Academy? We stellen je graag voor aan Lotte.  

In januari is Lotte gestart bij ContactCare als Head of Learning and Development en ze gaat als een raket. Inmiddels hebben wij al haar goed leren kennen, wie zij is, waar ze blij van wordt, dat zij eigenlijk een echte wereldreiziger is en nog meer! Dit alles delen wij graag met jou! 

Servicegerichtheid vind ik daarom erg belangrijk. Dit is de rode draad in mijn carrière in HR, recruitment en learning & development.

Wie is Lotte?

‘Niet altijd heb ik in Nederland gewoond, maar tot mijn 12e opgegroeid in Afrika. Hier kreeg ik thuis les van mijn moeder, omdat er geen scholen waren. In Nederland heb ik de Hoge Hotelschool in Maastricht gedaan. Mijn Hospitalityachtergrond is de link met de klantcontactbusiness. Servicegerichtheid vind ik daarom erg belangrijk. Dit is de rode draad in mijn carrière in HR, recruitment en learning & development. Inmiddels woon ik nu in Maarssen met mijn 2 zoontjes.’

Waar word je blij van?

‘Ik moet zo hard lachen om de bloopers van de serie Afterlife. Vind ik geestig, adrem reacties, zelfspot en flauwe humor. Daarnaast word ik erg vrolijk van muziek en dansen. Ik ga graag naar festivals met wereldmuziek tot aan techno, jazz, echt heel breed daarin. Verder sport ik graag. Vroeger heb ik veel gehockeyd, maar nu ben ik lid van een tennisclub en een roeivereniging. En niet te vergeten reis ik graag en ben ik al in 13 landen geweest! Maar het allerbelangrijkste: ik houd van mensen. Ik houd van mijn vrienden en familie.’ 

Jij en ContactCare. Vertel! 

Ik ben bij ContactCare gekomen door de enthousiaste verhalen van Romy. Vorig jaar in de zomer zaten we in mijn tuin en ze was zo enthousiast over ContactCare, over de missie, de groei, de ambities en het MVO stuk (duurzaam en inclusief). Door het enthousiasme van Romy ben ik naar ContactCare toegetrokken. Ik ben hier gestart als Head of Academy waarbij ik mij richt op het learning & development stuk: de ontwikkeling van mensen.  

Mijn achtergrond ligt bij talent acquisition. Daar is de voornaamste vraag; “Hoe gaan we mensen enthousiasmeren voor een organisatie?”. Het focuste zich op het duurzaam matchen van mensen aan organisaties en strategisch goede werving- en selectie strategieën bedenken.  

Nu ben ik verder opgeschoven in de HR keten. Ontwikkeling is een heel grote overweegreden voor de werving van nieuwe medewerkers. Dat ContactCare hierop de focus heeft liggen draagt dus indirect ook erg bij aan de werving van nieuwe medewerkers. 

Gratis Whitepaper - "Wanneer kies ik voor welk soort klantcontact?"

Laatste nieuws

Gratis download

Brochure ContactCare Academy

Hoe word je een echte expert in klantcontact, waar trainen we op en hoe doen we dat? In deze brochure lees je alles over leren via onze Academy.

Academy brochure

Lotte van den Berg
Learning & Development

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.