ContactCare Academy
Doorleren in klantcontact
Leer hoe je weerbaar kunt zijn en hoe je klanten beter kunt begrijpen. Bij Academy hebben we op elke klantvraag een passend antwoord. Hoe kunnen we jou helpen?
Goed klantcontact begint bij de beste mensen.
Klantcontact is een vak. Om een goed klantgesprek te voeren moet je iemand aan kunnen voelen en snel kunnen schakelen.
Bij de ContactCare Academy leren wij onze studenten de fijne kneepjes van het vak. We leren hoe je weerbaar moet zijn, en hoe je klanten beter kunt begrijpen. Op deze manier creëren wij echte klantexperts. Zo handelen we ieder gesprek met zorg af.
Online trainingen
Neem direct deel aan onze digitale trainingen in klantcontact. Naast het afnemen van deze trainingen leveren wij ook leerplatforms volledig gebrand in jouw huisstijl.
Opleidingen
Onze opleidingen kenmerken zich door diep vakinhoudelijk in te gaan op klantcontact. Door intensieve begeleiding brengen wij de benodigde methodiek bij en leer je deze direct toe te passen in de praktijk.

In onze brochure vind je meer informatie over onze opleidingen en trainingen. Hier gaan we in op onze visie op goed leren en goed klantcontact. Onze kernfocus ligt altijd in het elkaar aan kunnen voelen gedurende een gesprek.
Je beter in kunnen leven in een ander
De DISC methode
Leren op de manier die bij jou past
Waar wij op trainen


De Academy heeft een groot aanbod aan digitale klantcontacttrainingen. Wij kunnen op afstand volledige trainingen voor jouw organisatie maken. Naast het afnemen van deze trainingen leveren wij ook leerplatforms volledig gebrand in jouw huisstijl.

Learning & Development
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.