ContactCare Academy

De beste kwaliteit gegarandeerd

ContactCare heeft de missie om klantcontact naar een hoger niveau te tillen. Dat kunnen wij niet zonder de continue inzet van onze enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Wij investeren in talent door onze klantenservicemedewerkers intern op te leiden aan de ContactCare Academy. Daardoor hebben wij de beste agents in huis die hun kennis en expertise inzetten voor onze klanten.

De ContactCare Academy

Bij ContactCare bieden we een inspirerende omgeving die elke medewerker in staat stelt om zijn of haar talenten te ontwikkelen. We bieden onze medewerkers doorlopend persoonlijke trainingen die hun opleiden tot gekwalificeerde klantenservice specialisten. We maken tevens trainingen op maat om aan de wensen van onze klanten te voldoen. Onze medewerkers fungeren immers als verlengstuk van de organisatie van de klant. 

academy
mycontrol

MyControl: continue monitoring op kennis en kwaliteit

ContactCare garandeert je professionele, vakbekwame klantcontact specialisten die continu getraind en gemonitord worden. Door onze tool MyControl waarborgen wij gemakkelijk de kwaliteit van onze medewerkers. Zij worden wekelijks getraind en getoetst om hun kennis over jouw organisatie, maar ook algemene telefoonetiquette en gesprekstechnieken, up to date te houden. Je hebt zelf via MyCare inzicht in de trainingen, toetsen en toetsuitslagen van de agents die jouw klantcontact verzorgen. Zo bieden we je altijd transparantie en inzicht in de kwaliteit van jouw klantcontact.