Road to klantexpert een “most inspiring learning journey”

wo,mrt 2022

Ons harde werken focus op onze cultuur en persoonlijke ontwikkeling werpt zijn vruchten af! Vorige week kregen we de erkenning van “Great Place to Work” en mochten we ons 1 van van de meest “Inspiring learning journeys” noemen.

De ContactCare Academy is het fundament van onze organisatie, onze ambitie is dat medewerkers 2-3 jaar gemiddeld bij ons betrokken blijven en dat doen ze alleen als deze geïnspireerd worden door het vak klantcontact.

Jezelf kunnen ontwikkelen en kansen met beiden handen kunnen aangrijpen is niet iets vanzelfsprekends. Je kunt er bij ons op kantoor niet omheen. Op de muren, in onze onboardingstraining en in bij elk gesprek kom je het tegen;

“Wees jezelf, ontwikkel jezelf iedere dag en ga voor de verbinding. ”

Om ervoor dat zorgen dat die persoonlijke ontwikkeling geen saai leerproces is hebben wij een manier van lesgeven die ‘blended’ is. Dit betekent dat we zowel online (d.m.v. korte e-learning modules), als klassikaal en praktijkles geven. Daarnaast doen we dit geheel didactisch op een zo’n gevarieerd en interactief mogelijke manier. Dit zorgt ervoor dat er voor ieder wat wils in zit en dat informatie beter blijft hangen.

De tool van aNewSpring stelt ons in staat om de voortgang van onze cursisten bij te houden, waar nodig te coachen en in onze lesstof interactieve onderdelen te plaatsen.
Ieder jaar organiseert aNewSpring de ‘aNewSpring Awards’ waarin ze kijken naar deelnemers in binnen- en buitenland en op zoek gaan naar de meest inspirerende leerstraten.

aNewSpring nomineerde ons als finalist uit meer dan 30 inzendingen. Samen met Beeckestijn Business School en het Mathematisch Instituut werden wij genomineerd tot finalisten. Tijdens een prachtige ceremonie werden wij 3e en pakte de bronzen plak! We kunnen niet wachten om te zien wat de ContactCare Academy de komende jaren nog meer voor ons in petto heeft.

Bij onze inschrijving hebben wij de focus gelegd op onze interne leerstraat ‘road to klantexpert’. Als inzending werd ons gevraagd om een video op te leveren waarin we onder andere de impact van onze leerstraat laten zien.

Naast interne lessen biedt onze Academy ook externe opleidingen aan. Ben je geïnteresseerd? Download dan hieronder onze brochure.

Gratis Whitepaper - "Wanneer kies ik voor welk soort klantcontact?"

Gratis download

Brochure ContactCare Academy

Hoe word je een echte expert in klantcontact, waar trainen we op en hoe doen we dat? In deze brochure lees je alles over leren via onze Academy.

Academy brochure

Lotte van den Berg
Learning & Development

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.