Kinderen helpen effectief te leren met Squla
We spraken met Tijtje Louwers, commercial director van Squla
In gesprek met Squla
Squla is een online leerprogramma voor leerlingen op de basisschool en biedt een waardevolle aanvulling op het lesaanbod. Het programma is bedoeld als hulpmiddel, om elk kind op zijn eigen niveau en in zijn eigen tempo te stimuleren door middel van een progressieve vorm van educatie. Squla heeft haar klantenservice voor 60% uit handen gegeven aan ContactCare om er voor te zorgen dat hun klanten op een consistente en servicegerichte wijze van informatie worden voorzien
Barrièrevrij customer journey
Voor Squla ligt de focus op het zo hoog mogelijk houden van de service levels in de dienstverlening en iedere mogelijke barrière weg te nemen voor de potentiële klant in het bestelproces. Daarom hanteert Squla een zo kort mogelijke wachttijd als klanten bellen naar hun klantenservice en is gekozen voor een 020 nummer. Dit nummer is goedkoper en servicegerichter dan bijvoorbeeld een 0900 nummer.
“We vinden het erg prettig samenwerken met ContactCare die een totaal-oplossing biedt voor klantcontact. Er is intensief contact met ContactCare en hun betrokkenheid is zeer hoog.”
Tijntje Louwers, commercial director van Squla
Multichannels campagnes vragen om multichannel klantcontact
Voor Squla ligt de focus op het zo hoog mogelijk houden van de service levels in de dienstverlening en iedere mogelijke barrière weg te nemen voor de potentiële klant in het bestelproces. Daarom hanteert Squla een zo kort mogelijke wachttijd als klanten bellen naar hun klantenservice en is gekozen voor een 020 nummer. Dit nummer is goedkoper en servicegerichter dan bijvoorbeeld een 0900 nummer.
Squla heeft haar klantenservice voor 60% uit handen gegeven aan ContactCare om er voor te zorgen dat hun klanten op een consistente en servicegerichte wijze van informatie worden voorzien.
Verhoogde betrokkenheid
De betrokkenheid bij de instructie en coaching van onze agents heeft Squla veel gebracht. Enerzijds heeft het een ‘feeling of control’ gegeven, dat belangrijk is bij de keuze voor het uitbesteden van het klantcontact. Anderzijds heeft het de agents een beter beeld gegeven van de opdrachtgever en is de betrokkenheid bij het product Squla, zijn (potentiële) klanten en de doelstellingen van de mediacampagnes vergroot. ContactCare heeft direct inzicht in de CRM van Squla waardoor de klant snel en effectief geholpen kan worden.
In gesprek met Squla
Squla is een online leerprogramma voor leerlingen op de basisschool en biedt een waardevolle aanvulling op het lesaanbod. Het programma is bedoeld als hulpmiddel, om elk kind op zijn eigen niveau en in zijn eigen tempo te stimuleren door middel van een progressieve vorm van educatie. Squla heeft haar klantenservice voor 60% uit handen gegeven aan ContactCare om er voor te zorgen dat hun klanten op een consistente en servicegerichte wijze van informatie worden voorzien
Barrièrevrij customer journey
Voor Squla ligt de focus op het zo hoog mogelijk houden van de service levels in de dienstverlening en iedere mogelijke barrière weg te nemen voor de potentiële klant in het bestelproces. Daarom hanteert Squla een zo kort mogelijke wachttijd als klanten bellen naar hun klantenservice en is gekozen voor een 020 nummer. Dit nummer is goedkoper en servicegerichter dan bijvoorbeeld een 0900 nummer.
“We vinden het erg prettig samenwerken met ContactCare die een totaal-oplossing biedt voor klantcontact. Er is intensief contact met ContactCare en hun betrokkenheid is zeer hoog.”
Multichannels campagnes vragen om multichannel klantcontact
Voor Squla ligt de focus op het zo hoog mogelijk houden van de service levels in de dienstverlening en iedere mogelijke barrière weg te nemen voor de potentiële klant in het bestelproces. Daarom hanteert Squla een zo kort mogelijke wachttijd als klanten bellen naar hun klantenservice en is gekozen voor een 020 nummer. Dit nummer is goedkoper en servicegerichter dan bijvoorbeeld een 0900 nummer.
Squla heeft haar klantenservice voor 60% uit handen gegeven aan ContactCare om er voor te zorgen dat hun klanten op een consistente en servicegerichte wijze van informatie worden voorzien.
Verhoogde betrokkenheid
De betrokkenheid bij de instructie en coaching van onze agents heeft Squla veel gebracht. Enerzijds heeft het een ‘feeling of control’ gegeven, dat belangrijk is bij de keuze voor het uitbesteden van het klantcontact. Anderzijds heeft het de agents een beter beeld gegeven van de opdrachtgever en is de betrokkenheid bij het product Squla, zijn (potentiële) klanten en de doelstellingen van de mediacampagnes vergroot. ContactCare heeft direct inzicht in de CRM van Squla waardoor de klant snel en effectief geholpen kan worden.
Hoe wij Squla verder hielpen
Met onze medewerkers haal je een gemotiveerde klantexpert in huis. Flexibel in te zetten, geen werkgeversrisico, en toch onderdeel van jouw team.