Tijdens de jaarlijkse postzegelactie gaan hordes van kinderen langs de deuren om postzegels te verkopen. Wij helpen hen, elk jaar weer, om het meeste uit dit goede doel te halen.

In gesprek met Kinderpostzegels

Kinderpostzegels is een non-profit organisatie die erop gericht is om ieder kind het beste uit zichzelf te laten halen. Waar het kind ook opgroeit, ieder kind verdient een kans op een betere toekomst. De organisatie is opgericht in 1924 en inmiddels zijn er Kinderpostzegels verschenen in allerlei vormen, maten en kleuren.

Iedereen betrokken

Iedereen kent de jaarlijkse Kinderpostzegelactie. Of het nou gaat om leerkrachten die vanuit school meewerken, ouders die hun kinderen meehelpen met de actie, kinderen die langs de deuren gaan of gewoon om mensen die zelf mee hebben gedaan aan de actie toen ze nog kind waren en nu zelf producten kopen van de kinderen die meedoen: Iedereen doet mee!
Uiteindelijk wordt de opbrengst van de Kinderpostzegelactie besteed aan projecten in binnen- en buitenland, waarbij er ook altijd goed gekeken wordt naar duurzaamheid van de projecten. Stichting Kinderpostzegels gaat altijd voor de goede en duurzame oplossing voor de kinderen.

“Efficiënte en kwalitatieve inzet van medewerkers is mogelijk door de goede samenwerking tussen ContactCare en Hans Anders”

Meedenken en flexibel opstellen

De samenwerking tussen ContactCare en Kinderpostzegels is gestart in 2014. Hierbij werd als eerste ondersteuning gegeven aan het callcenter.
100% van de telefonische vragen werd, tijdens de Kinderpostzegelactie, opgepakt door ContactCare.
Hierbij was er dagelijkse afstemming tussen Stichting Kinderpostzegels en ContactCare.
In de loop van de tijd zijn hier verschillende onderdelen bijgekomen. Als eerste handelde de klantexperts van ContactCare vragen via de e-mail af. In 2017 is Stichting Kinderpostzegels daarnaast WhatsApp aan gaan bieden. Via dit kanaal komen vragen binnen over de bestelstatus of over het maken van een bestelling.

Naast vragen over het bestelproces komen via deze kanalen ook juist hele leuke berichten binnen waarin kinderen aangeven de actie zo leuk te vinden, of om door te geven dat ze al héél veel bestellingen hebben opgehaald.

ContactCare heeft Kinderpostzegels gedurende de vele jaren van samenwerking bijgestaan bij vele organisatorische veranderingen. Een voorbeeld hiervan is het ingebruikname van een geheel nieuw order- en meldsysteem. In dit systeem kunnen klantenservicemedewerkers meldingen invoeren en deze, waar nodig, direct doorzetten naar het verzendcentrum.

Partnership

ContactCare is trots om samen te mogen werken met Stichting Kinderpostzegels en bij te dragen aan de professionaliseringsslag die is gemaakt op het gebied van klantcontact. Dat wij mogen bijdragen aan deze mooie organisatie die gericht is om ieder kind een betere toekomst te kunnen brengen zorgt ervoor dat wij iedere dag de optimale service willen verlenen voor hen!

Hoe wij Kinderpostzegels verder hielpen

Je eigen team van klantexperts die precies werken op de manier die jij wenst. Bij ons op locatie.