Dat consumenten steeds vaker een online aankoop doen is waarschijnlijk ook voor u geen nieuws. Het beslismoment, de buyers journey, begint tegenwoordig al thuis op het internet. Dit resulteert in een forse toename van de online bestedingen. Er is € 5,55 miljard uitgegeven in het eerste kwartaal van 2017. Ondertussen blijft online fashion groeien: maar liefst 30% meer dan in het eerste kwartaal van 2016.

Online bestedingen binnen fashion groeien

De afgelopen tien jaar zijn de online bestedingen fors gegroeid. in 2007 deed slechts 10 procent van de mensen regelmatig een online aankoop, nu in 2017 is dat 37 procent. Het percentage volwassen Nederlanders dat nooit een online aankoop doet is nog maar 7 procent. De online fashion branche ervaart nog steeds forse groei.Hoe kan je als bestaande webshop optimaal van deze groei profiteren?

  • Zorg voor goede bereikbaarheid;
  • Zorg voor een goede inrichting van de website (SEO, SEA en chat);
  • Zorg dat je off- en online service kunt verlenen

Bij ContactCare ondersteunen wij organisaties die merken dat professioneel klantcontact het verschil maakt. Wij spreken daarom met klanten over de verschillende vormen van klantcontact en hoe deze er anno 2017 uit moet zien.

Benieuwd wat we voor uw organisatie kunnen betekenen?

ContactCare kijkt graag met u mee om te zien waar wij kunnen helpen bij de inrichting van goed klantcontact. Bij ContactCare ervaren wij dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden en maar ook terugkerende klanten.