De nieuwste aanwinsten

do,nov 2020

Het ContactCare team heeft niet één, niet twee, maar liefst drie nieuwe aanwinsten! Mogen wij je voorstellen aan onze nieuwe collega’s Romy, Wesley & Chloé?

Romy en Wesley maken per 1 oktober deel uit van het team en Chloe is gestart op 2 november. Een beetje vreemde tijd om te starten aangezien ContactCare 100% vanuit huis werkt. Wesley en Romy hebben een paar dagen op kantoor mogen spieken en zijn daarna aan hun keukentafel thuis verder aan de slag gegaan. Chloé werkt vanaf dag één volledig thuis en staat te popelen om straks op kantoor al haar collega’s face  to  face te meeten Maar niets is onmogelijk en door veel digitaal met elkaar in contact te blijven zijn ze al helemaal onderdeel van het ContactCare team. Wie zijn ze? Wat gaan ze doen? En waar kan je ze heel erg blij mee maken? Benieuwd? Lees dan gauw verder en leer onze nieuwe collega’s kennen! 

Let’s meet the new members!

Chloé

 

 

Chloé 

Wie is Chloe?

Ik omschrijf mijzelf als een gezelligheidsdier! Het liefst ben ik zoveel mogelijk onder de mensen en veel op pad. Uiteten gaan, drankjes buiten de deur doen en dansjes wagen op een festival (als dat straks weer mag) is het liefste wat ik doe. Ook mag je mij altijd wakker maken voor een reisje van stedentrips tot aan dagenlange strandvakanties of juist de natuur in. I love it 

Inmiddels woon ik al ruim 8 jaar met veel plezier in de gezellige stad Utrecht. Ik kwam naar de stad als student en ben nooit meer weggegaan. Naast van het leven genieten buiten de deur probeer ik ook een ware fitgirl te zijn en zeker vier keer in de week te sporten. Dit lukt helaas niet altijd even goed, maar hé de intenties zijn er wel. Op carriere gebied ben ik enorm blij dat ik mijzelf een teamlid van ContactCare mag noemen.  

Waar word je blij van?

Je vermoedt het antwoord waarschijnlijk al wel, maar ik word blij van avontuur en verbinding met mensen. Uren bij een kampvuur zitten en praten over het leven onder het genot van een glas wijn kan ik heel erg van genieten!

Omschrijf je functie binnen ContactCare

Op 2 november was mijn eerste dag bij ContactCare waar ik een nog niet eerder bekleden functie ga uitvoeren. Namelijk die van Content Creator & Event Producer binnen het Academy team. Wat kan je straks van mij verwachten? Veel leuke & informatieve content, marketing vol met expierence en inspirerende events. Bij deze zeg ik dus vast, houdt de social media kanalen van ContactCare goed in de gaten er gaat veel leuks aankomen.

The next in line…

Romy

 

 

Romy

Wie is Romy?

Ik woon samen met mijn man, dochter Fiene en zoon Naud in Bussum. Ik heb veel hobby’s en te weinig tijd  ;).  Oorspronkelijk heb ik de kunstacademie afgerond in Amsterdam en vind het leuk om creatief bezig te zijn. Om die reden ben ik net weer gestart met een schildercursus in de avonduren. Daarnaast rij ik veel paard en ben ik het liefst buiten. Dit geeft eigenlijk ook goed aan wie ik ben. Ik ben heel actief en het liefst bezig. Een “perfect balance tussen mijn gezin, vrienden, hobby’s en werk vind ik heel erg belangrijk!  

Waar word je blij van?

Ik hou van werken! In mijn werk word ik blij van een goede samenwerking met collega’s. Gezamenlijk doelstellingen en dromen waarmaken, daar trots op zijn en dat samen vieren is wat mij blij maakt. 

Omschrijf jouw functie bij ContactCare

Sinds 1 oktober bekleed ik de functie als Head of Consultancy. Het is een ondernemende functie waarbij ik een nieuwe tak van sport ga opzetten binnen ContactCare. Consultancy is erop gericht om het klantcontact net een stapje verder te brengen en te adviseren waar verbetering mogelijk is bij bestaande en nieuwe klanten. Een Consultant bekijkt eigenlijk vanuit een helikopterview wat nodig is om een doel te bereiken, geeft daarover advies en zorgt dat de juiste dienstverlening wordt ingezet om dat doel te bereiken. De ene keer kan dat zijn door middel van een training, de andere keer hebben ze misschien een ‘ster’ medewerker van ons nodig om dat hogere niveau te bereiken of moeten we helpen met processen verbeteren. Ook kan het zijn dat we alles uit de kast moeten trekken om een klant verder te helpen. 

Last but not least!

Wesley

 

 

Wesley

Wie is Wesley?

Ik zou mezelf omschrijven als een vrolijke persoonlijkheid, je vindt me bijna altijd wel met een glimlach op mijn gezicht. Belangrijke waarde in mijn leven zijn ontwikkeling, connectiviteit en vrijheid. Ik sta altijd open voor een goed gesprek en ga liever de diepte in dan het hebben over koetjes en kalfjes praten. In mijn vrije tijd ga ik graag longboarden, hou ik van bordspellen en kan ik erg genieten van lezen. Alles wat ik lees, daar leer ik ook graag van. Je zult me niet snel vinden met een verhalend boek. Mijn vrienden omschrijven mij als loyaal, zorgzaam en soms een tikkeltje eigenwijs.  

Waar word je blij van?

Ik word nergens blijer van dan het voelen van verbinding. Dit kan de verbinding met mezelf zijn, mijn omgeving of de mensen om mee heen. Hier ervaar ik de meeste liefde in en geeft me de energie om positief in het leven te staan.

Omschrijf jouw functie bij ContactCare

Sinds 1 oktober ben ik van start gegaan als kersverse teamleider op het project van Simpel. In mijn dagelijkse werk draag ik bij aan het behalen van de afgesproken taken/KPI’s en ben ik constant opzoek naar het verbeterpotentieel. Ik sta het meeste in mijn kracht bij het coachen van de agents en ervaar dit ook als het leukste onderdeel van mijn werk. Wat beweegt iemand, waar wilt iemand zich in ontwikkelen en wat is daarvoor nodig?, zijn vragen die me dagelijks bezighouden. Daar buiten denk ik graag mee in de grote lijnen wat ervoor nodig is om de afdeling in zijn geheel te ontwikkelen en hoop ik dat er ook mensen met mijn hulp kunnen doorgroeien naar een uitdagender takenpakket of een nieuwe functie binnen ContactCare. 

Brochure

Klantenservice

Op iedere klantvraag een passend antwoord! Al 10 jaar lang leveren we persoonlijke, merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

Mis geen enkele update

Volg ons op LinkedIn

user icon