10 jaar ContactCare

Waardevol klantcontact

begint bij de beste mensen

 

Zoals beloofd laten we je graag kennismaken met de mensen achter onze klantenservice. Een divers gezelschap kunnen we je vertellen! Van studenten, starters op de arbeidsmarkt tot 55+ers en allen met verschillende achtergronden en opleidingen. Diverser kan bijna niet. Het maakt onze cultuur niet alleen heel uniek maar het zorgt ook voor een energieke en, niet onbelangrijk, hele leuke sfeer!

De grote overeenkomst is een passie voor klantenservice. Anderen graag willen helpen, goed luisteren en je in een ander verplaatsen zodat de consument na afloop van het gesprek een stap verder is.

 

 

‘Ik help mensen zoals ik zelf geholpen wil worden’

"

Klantenservice medewerker Jorik haalt zijn inspiratie o.a. vanuit de hospitality. Deze muzikale, internationaal ervaren, multi-getalenteerde ex-chefkok levert geen kwaliteit van een frikandel maar gaat voor het 3-gangenmenu in klantenservice.
Zijn motto? ‘Ik help mensen zoals ik zelf geholpen wil worden’.

Of Loes, een vrouw die haar ervaring in het sociaal culturele vak combineert met klantenservice. Haar achtergrond maakt dat ze mensen graag helpt en goed kan luisteren. Deze eigenschappen heeft ze gedurende haar periode in de zorg kunnen ontwikkelen en passen bijzonder goed bij ContactCare en de zorg waar wij voor staan.

En Joey, ook iemand die zich met hart en ziel inzet. Hij wordt ook wel de ‘Good Guy’ genoemd vanwege de complimenten die hij graag uitdeelt. Wat hem betreft bevat elk contactmoment iets positiefs. Leuk detail: hij ontwerpt zelfs persoonlijke t-shirts voor zijn collega’s! Zo’n collega wil toch iedereen?

Over 1 ding zijn ze het volledig eens: klantenservice is een vak! Van mensen en voor mensen… 
Iets waar we als ContactCare oprecht trots op zijn.

De blauwe lijn

10 jaar in contact
breder trekken
contactcenter