orange gradient ball

Specialist in speelgoedvragen

In de speelgoedbranche draait alles om timing, beleving en vertrouwen. ContactCare helpt speelgoedwinkels en webshops met klantcontact dat écht werkt: vriendelijk, flexibel en altijd bereikbaar.

orange gradient ball

Specialist in speelgoedvragen

In de speelgoedbranche draait alles om timing, beleving en vertrouwen. ContactCare helpt speelgoedwinkels en webshops met klantcontact dat écht werkt: vriendelijk, flexibel en altijd bereikbaar.

orange gradient ball

Specialist in speelgoedvragen

In de speelgoedbranche draait alles om timing, beleving en vertrouwen. ContactCare helpt speelgoedwinkels en webshops met klantcontact dat écht werkt: vriendelijk, flexibel en altijd bereikbaar.

  • Directe ondersteuning voor e-commerce, winkels & omnichannel retail van retour tot realtime productadvies.

Klantenservice medewerker aan het werk
Klantenservice medewerker aan het werk
Klantenservice medewerker aan het werk
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood
Gradient oranje rood

Wat maakt onze klantenservice voor speelgoedbedrijven zo effectief?

Wat maakt onze klantenservice voor speelgoedbedrijven zo effectief?

1. Vriendelijk en toegankelijk contact

1. Vriendelijk en toegankelijk contact

Onze medewerkers zijn getraind in empathisch klantcontact. Ze weten hoe ze moeten reageren op blije, gestreste of zoekende klanten, en zorgen voor rust, duidelijkheid en een glimlach.

Onze medewerkers zijn getraind in empathisch klantcontact. Ze weten hoe ze moeten reageren op blije, gestreste of zoekende klanten, en zorgen voor rust, duidelijkheid en een glimlach.

2. Multichannel support tijdens piekseizoenen

2. Multichannel support tijdens piekseizoenen

Onze medewerkers zijn thuis in retouren, orderverwerking, klachtenafhandeling en upsell – via alle kanalen.

3. Flexibel op- en afschalen

3. Flexibel op- en afschalen

De vraag naar speelgoed is grillig. Wij zorgen dat jouw klantenservice meebeweegt. Meer capaciteit nodig? We staan klaar. Minder? Geen probleem. Zo houd jij grip op kosten en servicekwaliteit.

De vraag naar speelgoed is grillig. Wij zorgen dat jouw klantenservice meebeweegt. Meer capaciteit nodig? We staan klaar. Minder? Geen probleem. Zo houd jij grip op kosten en servicekwaliteit.

4. Inzicht in klantvragen en retouren

4. Inzicht in klantvragen en retouren

Elke klantvraag is een kans om beter te worden. Wij registreren feedback, retourredenen en bestelgedrag en delen deze inzichten met jou zodat je steeds slimmer kunt inspelen op klantbehoeften.

Elke klantvraag is een kans om beter te worden. Wij registreren feedback, retourredenen en bestelgedrag en delen deze inzichten met jou zodat je steeds slimmer kunt inspelen op klantbehoeften.

Hoe ondersteunen wij

?

speelgoedbranche

speelgoedbranche

?

Hoe ondersteunen wij

"Zonder ContactCare hadden we de drukte rond de feestdagen nooit zo soepel doorstaan. Onze klanten merkten nauwelijks iets van de enorme orderstroom. Dat is precies wat je wilt."

Victoria

|

Customer Experience Manager bij Cadeaubon.nl

Twee mensen consultancy
Twee mensen consultancy
Twee mensen consultancy
Kantoor ContactCare
Kantoor ContactCare
Kantoor ContactCare

Waarom ContactCare voor jouw speelgoedbedrijf?

Waarom ContactCare voor jouw speelgoedbedrijf?

  • Ervaring met grote speelgoedwebshops zoals Lobbes en Jumbo en organisaties als kinderpostzegels en Squla.

  • Klantcontact met warmte, snelheid en empathie

  • Schaalbare capaciteit tijdens piekperiodes

  • Multichannel ondersteuning door getrainde specialisten

  • Volledige aansluiting op jouw merkbeleving en tone of voice

orange gradient ball

Schrijf je in op de nieuwsbrief

orange gradient ball

Schrijf je in op de nieuwsbrief

orange gradient ball

Schrijf je in op de nieuwsbrief