
Betrouwbare bereikbaarheid voor onderweg, bij vragen en bij vertraging
In de wereld van mobiliteit draait alles om betrouwbaarheid en snelheid. Klanten verwachten soepel contact bij vragen over routes, boekingen of technische ondersteuning. Bij ContactCare zorgen we ervoor dat jouw klanten altijd in beweging blijven.


Betrouwbare bereikbaarheid voor onderweg, bij vragen en bij vertraging
In de wereld van mobiliteit draait alles om betrouwbaarheid en snelheid. Klanten verwachten soepel contact bij vragen over routes, boekingen of technische ondersteuning. Bij ContactCare zorgen we ervoor dat jouw klanten altijd in beweging blijven.


Betrouwbare bereikbaarheid voor onderweg, bij vragen en bij vertraging
In de wereld van mobiliteit draait alles om betrouwbaarheid en snelheid. Klanten verwachten soepel contact bij vragen over routes, boekingen of technische ondersteuning. Bij ContactCare zorgen we ervoor dat jouw klanten altijd in beweging blijven.

Maandelijks opzegbaar • Verslag na ieder gesprek • 24/7 bereikbaar • Goed opgeleide klantexperts •



Wat maakt onze klantenservice voor mobiliteit uniek?
Wat maakt onze klantenservice voor mobiliteit uniek?
1. Direct antwoord op ritvragen of verstoringen
1. Direct antwoord op ritvragen of verstoringen
Klanten willen weten waar ze aan toe zijn. Wij beantwoorden vragen over routes, vertragingen, boekingen en klachten – snel en persoonlijk.
Klanten willen weten waar ze aan toe zijn. Wij beantwoorden vragen over routes, vertragingen, boekingen en klachten – snel en persoonlijk.
2. Ervaring met vervoerssystemen & dispatch
2. Ervaring met vervoerssystemen & dispatch
Onze medewerkers zijn getraind in het gebruik van ritplanningssoftware, regiesystemen en vervoerderslogica. We begrijpen hoe jouw processen werken.
3. Altijd bereikbaar, ook bij piek en storing
3. Altijd bereikbaar, ook bij piek en storing
Onze dienstverlening is schaalbaar en beschikbaar op de momenten dat het ertoe doet – denk aan ochtendspits, calamiteiten of weekendvervoer.
Onze dienstverlening is schaalbaar en beschikbaar op de momenten dat het ertoe doet – denk aan ochtendspits, calamiteiten of weekendvervoer.
4. Multichannel ondersteuning, inclusief nooddiensten
4. Multichannel ondersteuning, inclusief nooddiensten
We communiceren via telefoon, chat, WhatsApp of e-mail, en zijn inzetbaar als noodlijn bij storingen of calamiteiten.
We communiceren via telefoon, chat, WhatsApp of e-mail, en zijn inzetbaar als noodlijn bij storingen of calamiteiten.
Hoe ondersteunen wij
?
vervoersbedrijven
vervoersbedrijven
?
Hoe ondersteunen wij






Waarom ContactCare voor jouw vervoersorganisatie?
Ervaring met mobiliteit & planning: Wij ondersteunen onder andere regiecentrales, taxidiensten en OV-projecten.
Beschikbaarheid waar jij dat nodig hebt: Van ochtendspits tot nachtdienst, we zijn er.
Gespecialiseerd in klantverwachting: Klanten willen duidelijkheid en vriendelijkheid – wij zorgen voor beide.
Kostenefficiënt opschalen bij drukte: Geen vaste lasten, wél flexibele capaciteit.
Bewezen technologie-integraties: Wij werken met diverse ritplanningssystemen en dispatch-software.