
Minder gedoe, meer grip op je klantcontact.
In de installatietechniek draait alles om afspraken, service en snelheid. Van offerte tot storing: wij zorgen voor overzicht en rust.


Minder gedoe, meer grip op je klantcontact.
In de installatietechniek draait alles om afspraken, service en snelheid. Van offerte tot storing: wij zorgen voor overzicht en rust.


Minder gedoe, meer grip op je klantcontact.
In de installatietechniek draait alles om afspraken, service en snelheid. Van offerte tot storing: wij zorgen voor overzicht en rust.

Maandelijks opzegbaar • Verslag na ieder gesprek • 24/7 bereikbaar • Goed opgeleide klantexperts •



Wat maakt onze klantenservice voor installatietechniek uniek?
Wat maakt onze klantenservice voor installatietechniek uniek?
1. Klantvriendelijk bij service en storing
1. Klantvriendelijk bij service en storing
Onze medewerkers handelen snel, professioneel en empathisch – vooral als klanten last ervaren van een storing of vertraging.
Onze medewerkers handelen snel, professioneel en empathisch – vooral als klanten last ervaren van een storing of vertraging.
2. Bekend met planning en monteursroutes
2. Bekend met planning en monteursroutes
We begrijpen de werkprocessen van de techniek. We plannen afspraken in, verwerken wijzigingen en stemmen realistisch af op jouw monteurs.
3. Ondersteuning bij offertes en aanvragen
3. Ondersteuning bij offertes en aanvragen
We helpen klanten met het aanvragen van informatie, het invullen van formulieren en het voorbereiden van adviesgesprekken.
We helpen klanten met het aanvragen van informatie, het invullen van formulieren en het voorbereiden van adviesgesprekken.
4. Flexibel bereikbaar tijdens drukte en noodgevallen
4. Flexibel bereikbaar tijdens drukte en noodgevallen
Piek in aanvragen? Spoed bij slecht weer? Wij schalen op waar nodig – ook buiten kantoortijden of in het weekend.
Piek in aanvragen? Spoed bij slecht weer? Wij schalen op waar nodig – ook buiten kantoortijden of in het weekend.
Hoe ondersteunen wij
?
Technische organisaties
Technische organisaties
?
Hoe ondersteunen wij
“ContactCare neemt voor ons het klantcontact rondom storingen en onderhoud over. Ze weten hoe ze klanten gerust moeten stellen én hoe ze monteurs efficiënt kunnen inplannen. Een echte verlenging van ons team.”
– Klantquote (vervangbaar door echte naam)
|
CEO Intratuin






Waarom ContactCare voor jouw organisatie?
Waarom ContactCare voor jouw organisatie?
Ervaring met servicebedrijven en installatieprocessen
Snelle reactietijden en goede klantbeleving bij spoed
Flexibel inzetbaar, tijdelijk of structureel
Ondersteuning in het Nederlands én eventueel in andere talen
Professioneel, menselijk en oplossingsgericht klantcontact