Klantenservice en Helpdesk Medewerker
We zoeken klantcontactmedewerkers die energie halen uit het helpen van mensen!
Als helpdesk- en klantenservicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten van diverse opdrachtgevers. Je helpt de klanten telefonisch en per e-mail met uiteenlopende vragen en problemen. Je werkt vanuit een duidelijke structuur en krijgt toegang tot kennisbanken en systemen om jouw klanten snel en goed te helpen.
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag met binnenkomende klantvragen. Soms zijn het korte verzoeken, soms wat complexere situaties waarbij je goed moet doorvragen en meedenken. Je belt, waar nodig, klanten terug en zorgt ervoor dat ze zich gehoord en geholpen voelen.
Je vindt het leuk om samen met de klant uit te zoeken waar of waarom iets misgaat. Je denkt mee, stelt vragen en komt zo tot een oplossing die echt helpt.
Je volgt duidelijke procedures en legt alles netjes vast in onze systemen. Om goed voorbereid te zijn op je gesprekken, blijf je op de hoogte van updates via onze interne communicatiekanalen. Of het nu gaat om nieuwe werkinstructies, systeemwijzigingen of klantinformatie: je weet wat er speelt en bent altijd klaar om klanten professioneel en persoonlijk te helpen.
Wat wij vragen
Je werkt 28-32 of 32-40 uur per week.
Je hoeft geen techneut te zijn, maar als je bekend staat als die handige persoon in je omgeving die routers aan de praat krijgt en dol is op gadgets: dan sluit jouw technische nieuwsgierigheid goed aan bij deze functie.
Je bent klantgericht, professioneel en empathisch.
Je kunt goed luisteren en doorvragen om tot de kern van het probleem te komen.
Je hebt analytisch vermogen en leert snel nieuwe systemen kennen.
Je woont bij voorkeur binnen 45 minuten van station Eindhoven Centraal.
Arbeidsvoorwaarden
Via NewWorkFlex verdien jij €21,- per uur. Jouw overeenkomst en uitbetaling verloopt via New Work Flex, je werkt via hen zonder de moeilijkheden met administratie en belastingen.
Kies je ervoor om bij ons in dienst te komen? Je werkt als Klantadviseur volgens CAO Facilitaire Contactcenters, o.b.v. 40 uur per week is dit €2500.- per maand.
Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding.
Flexibele werktijden tussen 08.00 en 22.00 uur.
Betaalde starttraining van 1 week.
Je krijgt je rooster 3 weken van te voren, zodat je precies weet wanneer je bij ons bent en je de rest van je tijd optimaal kunt plannen.
Een gezellige en inspirerende werkomgeving op ons kantoor in Eindhoven.
Betaalde trainingen en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. Tijdens je werk heb je regelmatig coachings met je teamleider.
Hybride werken.
Bij ContactCare zorgen we voor verbinding. Niet alleen met klanten, maar ook met elkaar. We werken samen, vieren successen en helpen elkaar groeien. Wil jij daar deel van uitmaken?