Kinderen helpen effectief te leren met Squla
We spraken met Tijtje Louwers, commercial director van Squla
Squla is een online leerprogramma voor leerlingen op de basisschool en biedt een waardevolle aanvulling op het lesaanbod. Het programma is bedoeld als hulpmiddel, om elk kind op zijn eigen niveau en in zijn eigen tempo te stimuleren door middel van een progressieve vorm van educatie. Squla heeft haar klantenservice voor 60% uit handen gegeven aan ContactCare om er voor te zorgen dat hun klanten op een consistente en servicegerichte wijze van informatie worden voorzien.

Tijntje Louwers, commercial director van Squla
Barrièrevrij customer journey
Voor Squla ligt de focus op het zo hoog mogelijk houden van de service levels in de dienstverlening en iedere mogelijke barrière weg te nemen voor de potentiële klant in het bestelproces. Daarom hanteert Squla een zo kort mogelijke wachttijd als klanten bellen naar hun klantenservice en is gekozen voor een 020 nummer. Dit nummer is goedkoper en servicegerichter dan bijvoorbeeld een 0900 nummer.
Multichannel campagnes vragen om multichannel klantcontact
Ieder jaar start Squla na de zomer een grote salescampagne, genaamd de Back2School actie. De campagne is bedoeld om nieuwe klanten te werven en huidige klanten te behouden. Door de inzet van diverse media en middelen, variërend van kennismakingspakketten aan alle Nederlandse basisscholen en TV tot internet en andere online media, is het marktaandeel van Squla aanzienlijk vergroot. De inzet van de diverse on- en offline kanalen en de klant die zelf het kanaal kiest om met de organisatie in contact te komen, vragen om een multichannel aanpak in de klantenservice. Daarbij is het moment dat een klant contact wenst, ook een belangrijke factor in de dienstverlening die van invloed is op de betrouwbaarheid van Squla en de conversie van leads.

Verhoogde betrokkenheid

Tijd voor een goed gesprek?
Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.