Detacheren: Coloplast en ContactCare brengen kennis samen

Coloplast gelooft dat iedereen met blaas- of darmproblemen een actief leven kan leiden. Coloplast levert sinds jaar en dag stoma-materiaal en continentieproducten. Ook geeft Coloplast advies en praktische tips en zorgt voor intensieve begeleiding van patiënten. Met hoogwaardige producten en diverse serviceproducten maakt Coloplast het leven van de eindgebruiker makkelijker.

Coloplast en u. Sterker samen

Coloplast wil een waardevolle bron zijn voor de eindgebruiker en voor de professional. Door te werken met de eindgebruiker en de professional kan met samen gewerkt worden aan het verhogen van de zorgstandaard. Coloplast belooft te luisteren naar de behoeften, zodat vanuit hier gewerkt wordt aan het verder verbeteren van producten en services. Coloplast streeft ernaar een betrouwbare partner te zijn voor de eindgebruiker en voor professional.

Coloplast
Coloplast maakt gebruik van de volgende diensten:
Quote

“Naast de telefoonservice die we uitbesteden aan ContactCare, werkt één van de medewerkers van ContactCare inmiddels bij ons op kantoor en wie weet volgen er meer collega’s. Zo waarborgen we als organisatie een loyale relatie met de klant door voldoende medewerkers op te leiden of te detacheren. We vinden het fijn om als vakkundige organisatie te kunnen bouwen op de professionaliteit van ContactCare. Ook levert de detacheringsovereenkomst met Amira direct rendement op. Vanuit haar ervaring bij ContactCare lijkt het alsof ze al een opleidingstraject doorlopen heeft. Vanuit die kennis en ervaring kon ze snel en succesvol aan de slag gaan.”

Bas van der Zee, HR Manager

Succesvolle telefoonservice zorgde voor meer ...

Omdat wederzijds vertrouwen een feit is besloot Coloplast eind 2015 nog meer winst te halen uit flexibele samenwerking: een detacheringsovereenkomst. Inmiddels is een telefoniste van ContactCare opgeleid tot Consumer Care Specialist bij Coloplast.

Al met al is Coloplast een vakkundige en goede klant voor ContactCare. Andersom vormt ContactCare een fullservice dienstverlener op het gebied van klantcontact voor Coloplast. We zijn nieuwsgierig welke projecten in het verschiet liggen en kijken met vertrouwen en trots naar een duurzaam partnerschap.

puzzelstukken

Coloplast en ContactCare

In 2015 besloten Coloplast en ContactCare de handen in elkaar te slaan. Coloplast maakt gebruik van uiteenlopende services van ContactCare. De totaliteit en diversiteit van de projecten maakt het inmiddels fullservice dienstverlening. ContactCare begrijpt waarom de kwaliteit van een gesprek, juist voor Coloplast en haar eindgebruikers, zo belangrijk is en weet hoe deze kwaliteit gewaarborgd kan worden. Op het moment dat de telefoon voor Coloplast wordt beantwoord, staan de telefonisten een bellende eindgebruiker rustig te woord. Empathisch vermogen, duidelijke communicatie en een luisterend oor zijn daarin de sleutelwoorden.

puzzelstukken

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.

user icon