”Do you speak English?”

okt 23, 2019

We komen er niet meer onderuit: de Engelse taal. De omroepberichten op het station, als je toch een maatje ruimer nodig hebt in een van de grotere modewinkels of wanneer je je dagelijkse coffee-to-go bestelt; waar eigenlijk niet? Sterker nog, in totaal spreken 1.6 miljard mensen wereldwijd (Statista, 2019) als 1e, 2e of 3e taal Engels. We worden steeds internationaler. Zo geldt dat ook voor klantenservice.

Misschien is het jou ook opgevallen dat consumenten steeds vaker communiceren in een vreemde taal. Zelfs wanneer je focus ligt op de lokale markt, kun je toch een telefoontje verwachten dat begint met: “Do you speak English?” Als je het ons vraagt is het antwoord: “Yes, we do!

 Niet voor niets wordt de Engelse taal ook wel brugtaal genoemd. Voor ons is het vanzelfsprekend om in meerdere talen klantcontact te kunnen bieden en daarmee optimale service te verlenen. Dus zoals het Engels de brug vormt tussen verschillende talen, zo vormen wij de brug tussen jouw organisatie en jouw klant. 

 * By the way, overige talen in overleg. 

 

 

 

Ontdek de impact van (on)tevreden klanten

  • Laatste nieuws