10 jaar ContactCare

10 jaar merkwaardig klantcontact

Veeleisende klanten, ingewikkelde processen, onbeantwoorde vragen. Dit zijn veelgehoorde problemen in de klantenservice. Je beseft je dat een positief of negatief contactmoment veel impact heeft. Zeker in een tijd waarin (online) beoordelingen steeds belangrijker worden. Aan welke knoppen draai je om goed klantcontact te kunnen bieden. En hoe maak je klantcontact, zoals wij dat noemen, ‘merk-waardig’?

In de afbeelding hiernaast zie je hoe klantenservice vanuit verschillende rollen beïnvloedt wordt. De overlappingen vormen de basis van de relatie; wat voegt de één aan waarde toe voor de ander en vice versa? En waar hebben ze elkaar nodig om tot een oplossing te komen waar alle betrokkenen zich goed bij voelen?

Dit is hoe ContactCare zich in de afgelopen 10 jaar tot partner in klantcontact heeft ontwikkeld. Hiermee zijn wij in staat de belangrijkste doelen in klantenservice waar te maken: klanttevredenheid, loyaliteit en inzicht in wat er leeft bij de consument.  Dat is waar het volgens ons om draait bij goed klantcontact en waar het waarde toevoegt voor merken.

Onze kernwaarden hierbij zijn transparantie en persoonlijke aandacht. Het gaat vaak niet alleen om het juiste antwoord of het bieden van een oplossing, maar ook om de betrokkenheid die je ‘tussen de regels door’ laat zien. Het is de menselijke kant die we als ContactCare graag inzetten en waar we energie van krijgen. Alles wat je aandacht geeft groeit en zo zien wij klantcontact ook!

test

In de volgende items zoomen we verder in op de rol van onze medewerkers. We laten je kennis maken met onze trainer, een aantal van onze klantenservice medewerkers en vertellen hoe wij onze teams opleiden tot ambassadeurs van jouw merk of organisatie. En we laten je zien hoe wij onze kwaliteit bewaken. Blijf dus aan de lijn voor alles wat je altijd al hebt willen weten over ContactCare!

Veeleisende klanten, ingewikkelde processen, onbeantwoorde vragen. Dit zijn veelgehoorde problemen in de klantenservice. Je beseft je dat een positief of negatief contactmoment veel impact heeft. Zeker in een tijd waarin (online) beoordelingen steeds belangrijker worden. Aan welke knoppen draai je om dat goede klantcontact te kunnen bieden. En hoe maak je klantcontact, zoals wij dat noemen, ‘merk-waardig’?

In onderstaande afbeelding zie je hoe klantenservice vanuit verschillende rollen beïnvloedt wordt. De overlappingen vormen de basis van de relatie; wat voegt de één aan waarde toe voor de ander en vice versa? En waar hebben ze elkaar nodig om tot een oplossing te komen waar alle betrokkenen zich goed bij voelen?

test

Dit is hoe ContactCare zich in de afgelopen 10 jaar tot partner in klantcontact heeft ontwikkeld. Hiermee zijn wij in staat de belangrijkste doelen in klantenservice waar te maken: klanttevredenheid, loyaliteit en inzicht in wat er leeft bij de consument.  Dat is waar het volgens ons om draait bij goed klantcontact en waar het waarde toevoegt voor merken.

Onze kernwaarde hierbij is transparantie en persoonlijke aandacht. Het gaat vaak niet alleen om het juiste antwoord of het bieden van een oplossing, maar ook om de betrokkenheid die je ‘tussen de regels door’ laat zien. Het is de menselijke kant die we als ContactCare graag inzetten en waar we energie van krijgen. Alles wat je aandacht geeft dat groeit en zo zien wij klantcontact ook!

In de volgende items zoomen we verder in op de rol van onze medewerkers. We laten je kennis maken met onze trainer, een aantal van onze klantenservice medewerkers en vertellen hoe wij onze teams opleiden tot ambassadeurs van jouw merk of organisatie. En we laten je zien hoe wij onze kwaliteit bewaken. Blijf dus aan de lijn voor alles wat je altijd al hebt willen weten van ContactCare!

De blauwe lijn

10 jaar in contact
breder trekken
contactcenter