In het nieuws: Klantcontact groeit!

wo,nov 2019

De laatste cijfers van het CBS en Klantenservice Federatie laten zien dat persoonlijk klantcontact groeit. Persoonlijke en kwalitatieve klantenservice is onmisbaar voor een goede relatie met je klant en een hoge loyaliteit.

Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en kwalitatieve klantenservice onmisbaar voor een goede relatie met je klant en een hoge loyaliteit. Dit waardevolle klantcontact begint bij de beste mensen. Onze medewerkers gaan voor goed en persoonlijk contact. Dat ondersteunen wij binnen Contactcare door een prettige werkomgeving te creëren en opleidingsmogelijkheden te bieden om een leven lang te leren en te groeien. 

Door te luisteren naar de wensen van onze klanten, de consument én onze medewerkers, zorgen wij voor kwalitatieve en efficiënte maatwerkoplossingen die het verschil maken.

Brochure

Klantcontactpersoneel inhuren

Lees hoe wij keer op keer weer tot de perfecte match komen en welke voordelen het heeft om juist bij ons klantenservice personeel bij ons in te huren.

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon