In het nieuws: Klantcontact groeit!

nov 13, 2019

Ondanks de verwachting dat automatisering en robots banen zou kosten, laten de laatste cijfers van het CBS en Klantenservice FederatieĀ zien dat persoonlijk klantcontact groeit.

Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en kwalitatieve klantenservice onmisbaar voor een goede relatie met je klant en een hoge loyaliteit. Dit waardevolle klantcontact begint bij de beste mensen.Ā Onze medewerkers gaan voor goed en persoonlijk contact. Dat ondersteunen wij binnenĀ Contactcare door een prettige werkomgevingĀ te creĆ«ren enĀ opleidingsmogelijkheden te bieden om een leven lang te leren en te groeien.Ā 

Door te luisteren naar de wensen van onze klanten, de consument Ʃn onze medewerkers, zorgen wij voor kwalitatieve en efficiƫnte maatwerkoplossingen die het verschil maken.

Ontdek de impact van (on)tevreden klanten

  • Laatste nieuws