Detacheren klantenservice personeel

Snel gekwalificeerde en ervaren medewerkers bij jou op locatie

Wij zorgen ervoor dat jij en je medewerker vanaf dag één een prettige relatie hebben. Dit doen wij aan de hand van een matching proces waarbij personeel en merken met elkaar verbonden worden. Wij vinden altijd een perfecte match! 

Netwerk- en werving specialisten

Na 10 jaar mogen wij ons gerust netwerk- en werving specialist in de branche noemen. Wij leveren vakbekwaam en goed getraind klantenservice personeel. Dit creëert de beste merkbeleving en beste klantrelatie. Door de grote variatie in merken heeft onze HR afdeling veel kennis over de verschillende soorten merkwaarden en weten zo precies welke medewerker bij jou past.

Waarbij kunnen wij helpen?

Wij nemen de werving uit handen en selecteren voor jou de beste kandidaten. ContactCare treedt hierbij op als juridisch werkgever van jouw medewerkers, zo blijf jij gevrijwaard van de arbeidsrechtelijke en contractuele risico’s en administratieve verplichtingen. En doordat wij jouw personeel opleiden heb je direct goed personeel in huis.  We zorgen ervoor dat je verbonden bent als nooit tevoren.

Hoe werkt het?

1. Kennismaken

We willen je leren kennen, je wensen vastleggen en de bedrijfscultuur in beeld brengen. Hier nemen we uitgebreid de tijd voor. Daarnaast brengen we in kaart wat jouw bedrijf karakteriseert en welke mensen je zoekt.

2. Gedeeld profiel

We hebben nu een idee naar wie jij op zoek bent! We verzamelen een pool van van waardevolle talenten die aansluiten bij jouw bedrijf. Al onze medewerkers vallen binnen een bepaald profiel. Zo weten we precies wie het dichst bij jouw organisatie staat!

3. De perfecte match

We maken gebruik van een matching proces om erachter te komen wat het beste aansluit bij een medewerker en bij jou. We gaan met de medewerkers in gesprek en kijken of de liefde wederzijds is. Zo hebben jullie beiden vanaf dag 1 een prettige relatie en hierdoor is succes verzekerd.

4. De ontmoeting

Tijd om de agent te ontmoeten. Van het eerste contact tot het sollicitatiegesprek tot het aanbieden van een contract, wij begeleiden jou en ons personeel in elke stap om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

5. Aan de slag!

Als de match een succes is kunnen jullie direct aan de slag. Je kunt er voor kiezen de agents tussendoor te laten doorleren en te coachen binnen onze ContactCare Academy om de kwaliteit op niveau te houden.

Goed getraind personeel

Voordat wij onze agents bij jou op locatie inzetten, doorlopen zij eerst de ContactCare Academy. Hier worden zij uitvoerig getraind en opgeleid tot flexibele professionele klantenservice medewerkers. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Op deze manier garandeert ContactCare je klantgerichte professionals bij jou op locatie.

Continue doorleren en coachen

Om de kwaliteit van onze experts op niveau te houden kunnen we in overleg met jou besluiten tussendoor een opfriscursus aan te bieden. Zo blijft vakkennis up to date en kunnen medewerkers vraagstukken aan onze trainers voorleggen.

Tijd voor een goed gesprek?

ContactCare levert diverse bereikbaarheidsdiensten voor professioneel en persoonlijk klantcontact. We zijn er voor allerlei organisaties, klein of groot. Of je nu je klantenservice deels wilt uitbesteden of het helemaal aan onze experts toevertrouwd, samen kijken we naar de beste oplossing voor jouw klantcontact. Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.