Managed insourcing

Met onze teams op locatie haal jij betrokken klantexperts in huis. Zij stellen jou in staat om de stem van de klant duidelijker te horen in de dagelijke operatie. 

Een team dat volledig ontzorgt

Managed insourcing is een oplossing waarbij wij een volledig team van klantexperts plaatsen bij jou op locatie. Dit betrokken team is volledig zelfstandig verantwoordelijk voor de resultaten en haar eigen KPI’s. Alles wat hierbij komt kijken wordt door ons geregeld. Denk bijvoorbeeld aan teamleiders, coaching en kwaliteitsmanagement. Daarnaast kijken we samen naar andere behoeften zoals het maken van personeelsplanning, roostering en traffic, het inrichten van klantcontactsoftware, het geven van trainingen of extra consultancy. Een echt maatwerkteam dus. 

Plan een gesprek

Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.

Wat we doen.

Analyse

Wij dragen zorg over training, kpi's en management

Creating a higher spacing and how people move through a unique and impactful campaign.

Processen

Een team dat echt onderdeel uitmaakt van jouw organisatie

Spaces of each debt in the digital world can help you with overall simplest authentic.

Inzichten

Vanaf dag 1 specialisten in huis

Get a regulatory oneven an enterprises such she and the got the did attributing and pushed.

Resultaatgericht

Kortere- en langdurige inzet mogelijk

Making an email campaigns to achieve a real impact.

Wat we bieden.

Een team dat echt onderdeel uitmaakt van jouw organisatie

Vanaf dag 1 specialisten in huis

Kortere- en langdurige inzet mogelijk

Wij dragen zorg over training, kpi's en management

Onze personeelsdiensten

Download de brochure personeel inhuren

Leer hoe de adviseurs van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.

Vragen

Hoe werkt de Telefoonservice precies?

Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.

Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?

Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.

Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?

Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Ja, we kunnen jouw huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice. We zorgen voor een naadloze overgang, zodat jouw klanten jou nog steeds op het vertrouwde nummer kunnen bereiken.
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?

Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.

Contact

Vragen?
Plan een oriënterend gesprek

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure