ContactCare op het achtuurjournaal
Iedere webshop bereikbaar via email en telefoon
Webshops zijn tegenwoordig verplicht om hun emailadres en telefoonnummer op de website weer te geven. Iets wat niet alleen klantvriendelijk is maar er ook voor kan zorgen dat klanten keer op keer weer terugkomen. Een zichtbaar telefoonnummer zorgt ervoor dat het vertrouwen in de webshop groter wordt en consumenten eerder geneigd zijn om hun aankopen zonder zorgen te doen.
Iedere consument een eigen voorkeurskanaal
De consument moet zijn eigen kanaal kunnen kiezen. De meeste consumenten zullen eerst zelf op zoek gaan naar informatie op de website en daarna pas bellen als ze er zelf écht niet uitkomen. Denk daarbij ook aan mensen die digitaal minder vaardig zijn. Telefonisch contact is een laatste redmiddel voor als de juiste informatie echt niet wordt gevonden.
Goed bereikbaar zijn loont!
Klanten die goed geholpen worden zijn sneller geneigd tot herhaalaankopen. Goed bereikbaar zijn loont dus echt. Een bijkomend voordeel is dat door de binnenkomende vragen direct inzichtelijk is welke processen verbeterd kunnen worden. Dit kan bijvoorbeeld waardevolle inzichten verschaffen voor het verbeteren van bedrijfsprocessen. Op deze manier wordt niet alleen de customer lifetime value vele malen hoger maar maakt de organisatie zich ook klaar voor een stabiele groei.
Een betere binding met de klant
Een persoonlijk gesprek zorgt ervoor dat klanten zich gezien en gehoord voelen. Een persoonlijke aanpak zorgt er dus voor dat klanten loyaler zijn en zich meer verbonden voelen met het merk.
Onze oplossingen
ContactCare heeft voor elk klantcontactvraagstuk een oplossing. Wij bieden receptionisten op afstand aan met onze Telefoonservice, we kunnen klanten verder helpen met ordervragen of we kunnen volledige bedrijfsprocessen uit handen nemen. We gaan graag met jou het gesprek aan om te kijken welke oplossing voor jou passend is.
Whitepaper: "Insourcen klantcontact medewerkers"
Gratis download
Brochure Klantenservice
Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.