Op 29 en 30 maart 2023 vinden de Webwinkel Vakdagen weer plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Dit jaar is ContactCare aanwezig om professionals uit het ecommerce vakgebied te helpen een stap te zetten om hun klantcontact te verbeteren.

“Je vindt ons op beursstand #B02.”

We gaan graag met je in gesprek over jouw klantcontactuitdagingen!

‘Nieuwe’ regelgeving benadrukt het belang van bereikbaarheid.

Wij hopen op de webwinkelvakdagen ondernemers te spreken die echt het beste voor hebben met hun klanten. Sinds een niet al te lange tijd zijn webwinkels namelijk verplicht om direct bereikbaar te zijn. Daarom moet het e-mailadres en telefoonnummer goed zichtbaar zijn.

Loyale klanten brengen meer geld in het laadje

Het klinkt als een inkoppertje; als klanten langer aan je verbonden zijn verdien jij als merk meer. Toch ziet niet elke ondernemer met een mooi product in dat een investering in klantcontact zich uiteindelijk terugbetaald. Klanten die langer blijven hebben namelijk een langere customer lifecycle en doen meer herhaalaankopen.

Jouw volledige bedrijfsprocessen uit handen geven

Op de beurs vertellen wij jou alles over onze dienstverlening. Hoe je bijvoorbeeld een goede mix van verschillende diensten kan combineren om zo voordelig mogelijk uit te komen. Wij hebben bijvoorbeeld klantexperts op locatie, onze dedicated of BPO services of receptiediensten. We gaan dus graag met je in gesprek over welke bedrijfsprocessen je allemaal wilt uitbesteden.

Wil je alvast een afspraakje inplannen op de WWVD?

Dat kan! Plan iets in onze de agenda.