ContactCare op de Webwinkel Vakdagen (beursstand B02)
“Je vindt ons op beursstand #B02.”
We gaan graag met je in gesprek over jouw klantcontactuitdagingen!
‘Nieuwe’ regelgeving benadrukt het belang van bereikbaarheid.
Wij hopen op de webwinkelvakdagen ondernemers te spreken die echt het beste voor hebben met hun klanten. Sinds een niet al te lange tijd zijn webwinkels namelijk verplicht om direct bereikbaar te zijn. Daarom moet het e-mailadres en telefoonnummer goed zichtbaar zijn.
Loyale klanten brengen meer geld in het laadje
Het klinkt als een inkoppertje; als klanten langer aan je verbonden zijn verdien jij als merk meer. Toch ziet niet elke ondernemer met een mooi product in dat een investering in klantcontact zich uiteindelijk terugbetaald. Klanten die langer blijven hebben namelijk een langere customer lifecycle en doen meer herhaalaankopen.
Jouw volledige bedrijfsprocessen uit handen geven
Op de beurs vertellen wij jou alles over onze dienstverlening. Hoe je bijvoorbeeld een goede mix van verschillende diensten kan combineren om zo voordelig mogelijk uit te komen. Wij hebben bijvoorbeeld klantexperts op locatie, onze dedicated of BPO services of receptiediensten. We gaan dus graag met je in gesprek over welke bedrijfsprocessen je allemaal wilt uitbesteden.
Wil je alvast een afspraakje inplannen op de WWVD?
Whitepaper: "Insourcen klantcontact medewerkers"
Gratis download
Brochure Klantenservice
Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.