De Digihulplijn gaat naar de beurs!

vr,sep 2022

Deze week liepen we mee op de 50+ beurs met als doel de Digihulplijn écht op de kaart te zetten.

Elke dag helpen wij bij ContactCare mensen met digi-vragen telefonisch verder via de Digihulplijn. Een grote groep van de bellers is 50+. Niet raar want de technologische ontwikkelingen gaan ook wel heel erg snel.

De 50+ beurs is dus een uitgesproken mogelijkheid om dit als mede-initiatiefnemer extra onder de aandacht te brengen. Want lang niet iedereen is nog op de hoogte van deze gratis te bellen hulplijn.

In plaats van mensen telefonisch verder te helpen deden we het ditmaal in real-life in de jaarbeurs! En met een fantastisch resultaat.

Naast een aantal zeer bevlogen klantcontactmedewerkers hielp ook onze COO Romy even mee aan dit project, wat haar zeer nauw aan het hart ligt.

“Er is niets mooiers dan iemand verder te helpen op de digitale snelweg en er op die manier voor te zorgen dat iemand informatie kan zoeken, kan communiceren met kinderen in het buitenland en belangrijke onlinezaken kan regelen.

aldus Romy.

Ken je iemand die wel een handje kan gebruiken of heb je zelf hulpvragen? Geef ons dan een belletje op 0800 1508. De hulplijn is voor iedereen gratis te bereiken.

Gratis Whitepaper - "Wanneer kies ik voor welk soort klantcontact?"

Gratis download

Brochure Klantenservice

Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.

Klantenservice brochure
Bert Kruiswijk
Romy de Roo
COO
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.