ContactCare opent samen met klant Simpel haar nieuwe kantoorvleugel

vr,okt 2018

Met trots delen wij mee dat ContactCare gisteren een nieuwe vleugel in haar pand geopend heeft! De opening is gedaan met de eerste bewoner en klant van deze vleugel, SIM-only aanbieder Simpel.

Door deze uitbreiding spreiden wij letterlijk onze vleugels, want naast al 10 jaar Shared Klantenservice aan te bieden openen we onze vloeren nu ook voor Dedicated projecten. Onze klant Simpel is de eerste die een deel van de BPO vleugel betreedt, en daar is onze managing director Mark Hekkelman erg blij mee:

De groei die ContactCare en Simpel de afgelopen tijd samen hebben doorgemaakt, maakten dit tot een logische stap, en natuurlijk een mooi vervolg op een al langlopende klantrelatie.

Vooruitstrevende inrichting

Om de inrichting van de werkplekken voor Simpel te kunnen realiseren hebben wij samengewerkt met Logitech Software. Dat was een bewuste keuze, omdat onze agents met de middelen van dit technologisch vooruitstrevende bedrijf de hoogste kwaliteit aan onze klanten kan bieden.
De opening van de nieuwe vleugel was natuurlijk niet compleet zonder ballonnen, taart en een foto momentje met Youri Treur en Esmée Rovers van Simpel en onze managing director Mark Hekkelman.

Felicitatie voor nieuwe werkplek

Gratis download

Brochure Klantenservice

Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.

Klantenservice brochure

Whitepaper: Insourcen, outsourcen of "the best of both worlds"?

Laatste nieuws