Gradient blauw
Gradient blauw

Het team achter ContactCare

Het team achter ContactCare

Het team achter ContactCare

CEO ContactCare

Jasper bouwt aan klantgerichte organisaties waarin mens en proces perfect samenkomen. Altijd scherp op kwaliteit, altijd met aandacht voor de mens.

CEO ContactCare

Jasper bouwt aan klantgerichte organisaties waarin mens en proces perfect samenkomen. Altijd scherp op kwaliteit, altijd met aandacht voor de mens.

CEO ContactCare

Jasper bouwt aan klantgerichte organisaties waarin mens en proces perfect samenkomen. Altijd scherp op kwaliteit, altijd met aandacht voor de mens.

Country Manager Suriname

Christopher Gits is Country Manager bij ContactCare Suriname en eindverantwoordelijk voor de operatie, groei en cultuur van onze Surinaamse vestiging. Met jarenlange ervaring bij Alemo en een bewezen staat van dienst als Operationeel Manager binnen ContactCare kent hij de wereld van klantcontact van binnen en van buiten.

Country Manager Suriname

Christopher Gits is Country Manager bij ContactCare Suriname en eindverantwoordelijk voor de operatie, groei en cultuur van onze Surinaamse vestiging. Met jarenlange ervaring bij Alemo en een bewezen staat van dienst als Operationeel Manager binnen ContactCare kent hij de wereld van klantcontact van binnen en van buiten.

Country Manager Suriname

Christopher Gits is Country Manager bij ContactCare Suriname en eindverantwoordelijk voor de operatie, groei en cultuur van onze Surinaamse vestiging. Met jarenlange ervaring bij Alemo en een bewezen staat van dienst als Operationeel Manager binnen ContactCare kent hij de wereld van klantcontact van binnen en van buiten.

Customer success manager

Madeline Roemeling is Customer Success Manager bij ContactCare en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Met haar betrokkenheid, heldere communicatie en oplossingsgerichte aanpak zorgt ze voor een sterke samenwerking en optimale klanttevredenheid.

Customer success manager

Madeline Roemeling is Customer Success Manager bij ContactCare en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Met haar betrokkenheid, heldere communicatie en oplossingsgerichte aanpak zorgt ze voor een sterke samenwerking en optimale klanttevredenheid.

Customer success manager

Madeline Roemeling is Customer Success Manager bij ContactCare en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Met haar betrokkenheid, heldere communicatie en oplossingsgerichte aanpak zorgt ze voor een sterke samenwerking en optimale klanttevredenheid.

Director of Operations

Sander Reinink is Director of Operations bij ContactCare en verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de klantcontactteams in Nederland. Met zijn jarenlange ervaring bij Concentrix brengt hij diepgaande kennis mee van grootschalige klantcontactoperaties, performance management en teamontwikkeling.

Director of Operations

Sander Reinink is Director of Operations bij ContactCare en verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de klantcontactteams in Nederland. Met zijn jarenlange ervaring bij Concentrix brengt hij diepgaande kennis mee van grootschalige klantcontactoperaties, performance management en teamontwikkeling.

Director of Operations

Sander Reinink is Director of Operations bij ContactCare en verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de klantcontactteams in Nederland. Met zijn jarenlange ervaring bij Concentrix brengt hij diepgaande kennis mee van grootschalige klantcontactoperaties, performance management en teamontwikkeling.

Manager Operations Suriname

Carolyn Scheurlen is Manager Operations bij ContactCare Suriname. Ze zet zich in voor sterke teams en betrokken medewerkers, met een duidelijke focus op employee engagement. Daarnaast is ze actief lid van het B Corp-team en gedreven om maatschappelijke impact te maken.

Manager Operations Suriname

Carolyn Scheurlen is Manager Operations bij ContactCare Suriname. Ze zet zich in voor sterke teams en betrokken medewerkers, met een duidelijke focus op employee engagement. Daarnaast is ze actief lid van het B Corp-team en gedreven om maatschappelijke impact te maken.

Manager Operations Suriname

Carolyn Scheurlen is Manager Operations bij ContactCare Suriname. Ze zet zich in voor sterke teams en betrokken medewerkers, met een duidelijke focus op employee engagement. Daarnaast is ze actief lid van het B Corp-team en gedreven om maatschappelijke impact te maken.

Marketing & Communicatie

Creatief strateeg met een passie voor merkbouw en betekenisvolle verhalen. Jorick zorgt ervoor dat de visie van ContactCare zichtbaar, voelbaar en herkenbaar is – op elk kanaal en in elk contactmoment.

Marketing & Communicatie

Creatief strateeg met een passie voor merkbouw en betekenisvolle verhalen. Jorick zorgt ervoor dat de visie van ContactCare zichtbaar, voelbaar en herkenbaar is – op elk kanaal en in elk contactmoment.

Marketing & Communicatie

Creatief strateeg met een passie voor merkbouw en betekenisvolle verhalen. Jorick zorgt ervoor dat de visie van ContactCare zichtbaar, voelbaar en herkenbaar is – op elk kanaal en in elk contactmoment.

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?

gradient achtergrond

Klaar om jouw klanten goed verder te helpen?