
Mailbox as a service
Mailbox as a service
Mailbox as a service
Inboxen die nooit leegkomen? En klanten die zich niet gezien en gehoord voelen? Onze medewerkers helpen graag! De afhandeltijd van een e-mail mag langer dan een paar uur duren. Toch wil je jouw klanten niet in de kou laten staan.
Inboxen die nooit leegkomen? En klanten die zich niet gezien en gehoord voelen? Onze medewerkers helpen graag! De afhandeltijd van een e-mail mag langer dan een paar uur duren. Toch wil je jouw klanten niet in de kou laten staan.
Inboxen die nooit leegkomen? En klanten die zich niet gezien en gehoord voelen? Onze medewerkers helpen graag! De afhandeltijd van een e-mail mag langer dan een paar uur duren. Toch wil je jouw klanten niet in de kou laten staan.
Maandelijks opzegbaar • Verslag na ieder gesprek • 24/7 bereikbaar • Goed opgeleide klantexperts •
Zorgvuldig, efficiënt en met aandacht
Why working with us?
E-mail is een waardevol klantkanaal—rustiger van aard, maar juist daarom perfect voor zorgvuldige, doordachte antwoorden. Onze medewerkers zorgen ervoor dat geen bericht blijft liggen. Met plezier, structuur en snelheid houden we de inbox op orde. Zo krijgt elke klant de aandacht die hij verdient, zonder dat jij er omkijken naar hebt.
We deliver measurable results through data-driven strategies, and a firm commitment to excellence. Let us show you how we can help today.
Voordelen van mail as a service
Grip op je inbox
Wij houden je mailbox overzichtelijk, gestructureerd en up-to-date – ook tijdens drukke periodes.
Persoonlijke antwoorden
Onze medewerkers reageren in jouw tone of voice en zorgen dat klanten zich écht gehoord voelen.
Flexibel opschalen
Extra drukte? Wij schalen moeiteloos mee – zonder dat jij extra personeel hoeft aan te nemen.
Inzicht in klantvragen
Met slimme tagging en rapportages krijg je inzicht in terugkerende onderwerpen en verbeterkansen.
Grip op je inbox
Wij houden je mailbox overzichtelijk, gestructureerd en up-to-date – ook tijdens drukke periodes.
Persoonlijke antwoorden
Onze medewerkers reageren in jouw tone of voice en zorgen dat klanten zich écht gehoord voelen.
Flexibel opschalen
Extra drukte? Wij schalen moeiteloos mee – zonder dat jij extra personeel hoeft aan te nemen.
Inzicht in klantvragen
Met slimme tagging en rapportages krijg je inzicht in terugkerende onderwerpen en verbeterkansen.
Grip op je inbox
Wij houden je mailbox overzichtelijk, gestructureerd en up-to-date – ook tijdens drukke periodes.
Persoonlijke antwoorden
Onze medewerkers reageren in jouw tone of voice en zorgen dat klanten zich écht gehoord voelen.
Flexibel opschalen
Extra drukte? Wij schalen moeiteloos mee – zonder dat jij extra personeel hoeft aan te nemen.
Inzicht in klantvragen
Met slimme tagging en rapportages krijg je inzicht in terugkerende onderwerpen en verbeterkansen.
Van mail tot oplossing. Hoe werkt onze emailservice?
Van mail tot oplossing. Hoe werkt onze emailservice?
Onze e-mailservice helpt je om klantvragen snel en zorgvuldig af te handelen. Geen overvolle mailboxen of gemiste berichten, maar overzicht, rust en reacties die ertoe doen. Zo voelt elke klant zich gehoord. Ook via mail.
Onze e-mailservice helpt je om klantvragen snel en zorgvuldig af te handelen. Geen overvolle mailboxen of gemiste berichten, maar overzicht, rust en reacties die ertoe doen. Zo voelt elke klant zich gehoord. Ook via mail.