Iedereen verdient een kans

do,mrt 2020

Op 16 december werden wij verrast met het bezoek van het WerkgeversServicepunt (WSP). Zij bezochten ons om het keurmerk Inclusief Werkgever uit te reiken. Dit keurmerk wordt uitgegeven aan werkgevers die laten zien dat zij inclusief ondernemen. Bijvoorbeeld door het aannemen van werkzoekenden met afstand tot de arbeidsmarkt.

Wij dragen daar graag aan bij. Sanne ontving daarom een sticker die wij op de deur mogen plakken. Wij mogen ons daarom ‘inclusief werkgever’ noemen. 

Enkele weken geleden had Sanne, onze HR-manager, een interview met de Klantenservice Federatie over dit onderwerp. Luister naar haar verhaal, of lees verder onder de knop.

Het WerkgeversServicepunt (WSP) regio Amersfoort wil samen met werkgevers kansen bieden aan mensen die ondersteuning bij het vinden van een baan goed kunnen gebruiken. ContactCare zet zich hier ook voor in. Wij geven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, zoals iemand met een beperking, ook graag een kans. Ze kunnen zich bij ons ontwikkelen zodat ze de volgende stap kunnen nemen. Wij vinden het heel mooi om te zien hoe iemand zich ontplooit, groeit en bloeit. Deze mensen zijn van onschatbare waarde.

Brochure

Klantcontactpersoneel inhuren

Lees hoe wij keer op keer weer tot de perfecte match komen en welke voordelen het heeft om juist bij ons klantenservice personeel bij ons in te huren.

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon