WEngage Nederland maakt doorstart onder ContactCare
Met trots kondigen we aan dat we met de curator een akkoord bereikt over de voortzetting van de activiteiten van WEngage Nederland. Met deze stap nemen we de Nederlandse vestiging, inventaris en middelen over en zijn we in gesprek met de medewerkers en klanten van WEngage om de werkzaamheden gezamenlijk voort te zetten.
Bestuurder Wim Vintges, met 26 jaar ervaring binnen WEngage en haar rechtsvoorgangers, committeert zich aan het maximale behoud van medewerkers en opdrachtgevers. Zo blijft de dienstverlening voor klanten ononderbroken doorgaan, met dezelfde kwaliteit, betrokkenheid en vertrouwde gezichten.
WEngage Nederland is in de loop der jaren ontstaan uit de fusie van IPG en Call-IT en hun rechtsvoorgangers. Voor veel van ons is dat een bekende naam in de branche.
“Het oude Call-IT was voor mij altijd een inspirerend voorbeeld,” vertelt Jasper Meerding, CEO van ContactCare. “Ik kijk ernaar uit om samen te werken met deze vakmensen. Door hen onderdeel te maken van ContactCare bundelen we krachten, behouden we waardevolle kennis en creëren we nieuwe mogelijkheden voor groei en innovatie in klantcontact.”
Met deze uitbreiding versterken we onze positie als toonaangevende partner in klantenserviceoplossingen. Vanuit onze vestigingen in Amersfoort, Eindhoven en Paramaribo bouwen we verder aan duurzame en toekomstgerichte klantcontactoplossingen.
Wil je meer weten over deze ontwikkeling? Neem gerust contact op met Jasper Meerding, CEO van ContactCare, via 06-41557847. Of stuur een e-mail naar info@contactcare.nl