Over contactcare

Waar wij in geloven

Iedere dag staan wij op om onze medewerkers, onze klanten en de klanten van onze klanten écht te horen en écht te zien. 

Mensen verder helpen

We willen mensen verder helpen. De mensen waarmee wij werken in hun kracht zetten om er elke dag het meeste uit te halen. Dit doen we door onze medewerkers, onze klanten en
de klanten van onze klanten écht te horen, écht te zien en de verbinding op te zoeken. Dit staat voortdurend centraal in ons werkgeverschap, in onze dienstverlening en vormt de drijfveer van onze innovatiedrift.

Werkplekken waar je blij van wordt.

Wij houden van blije mensen. En van werkplekken waar iedereen zich op zijn gemak voelt. Iemands gevoel hoor je regelrecht door de telefoon heen. Werkgeluk draagt daarom direct bij aan onze kwaliteit van dienstverlening. Om dit werkgeluk te voeden richten wij ons op de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. Zo kunnen zij anderen nog beter verder helpen.

Bij ContactCare is iedereen even belangrijk ongeacht status, achtergrond, sexe, leeftijd, etniciteit of geloofsovertuiging. Iedereen kan bij ContactCare zichzelf zijn in alle geuren en kleuren. 

We omarmen hierbij de kansen om te verbinden met anderen en hen te inspireren het meeste uit zichzelf te halen. We zijn dus primair gericht op de ander en staan open voor iedereen. Dus ook voor jou.

Geen bijbaan maar een loopbaan

Waar het gaat over werving, richten we ons op de mensen die waarde hechten aan persoonlijke- en professionele ontwikkeling.

We zoeken hierbij naar ieders onontdekte potentieel. We investeren in onze mensen door hen op te leiden en hun doorgroei zowel intern-als extern actief te stimuleren. Wij bieden geen (bij)baan, maar een loopbaan.

ContactCare is een plek waar je gezien en gehoord wordt, waar je jezelf kunt zijn en fouten mag maken. 

Bij ons is onze medewerker, onze klant én de klant van onze klant immers nooit een nummertje, maar een uniek mens dat verdient om met aandacht en openheid behandeld te worden.  

Iedereen een kans

Bij ContactCare geloven we dat iedereen de mogelijkheid moet krijgen om plezier te hebben op de werkvloer. Hierbij geloven wij in het kennen en kunnen van mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. Iedereen verdient namelijk een kans!

Binnen onze organisatie werken te allen tijde mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Omdat wij hen een kans willen geven, maar nog belangrijker; omdat ze het echt zelf kunnen!

Keurmerk ContactCare

Een positieve impact op een prachtig vak

De callcenterwereld of de klantenservice heeft nog steeds een twijfelachtig imago. Dat is niet zo vreemd want klantenservice wordt vaak in 1 zucht genoemd met telemarketing. Deze heeft als doel om diensten of goederen te verkopen. Omdat we het onterecht vinden dat klantcontact als geheel zo’n negatief imago heeft, hebben wij onszelf als doel gesteld om juist te laten zien wat voor positieve impact een goed gesprek teweeg kan brengen.

Kernwaarden

Wees echt, ontwikkel jezelf iedere dag & ga voor verbinding