Over

Al 10 jaar lang dé partner in klantcontact

Al 10 jaar lang is ContactCare dé partner in klantcontact. Wij zijn er voor de meest uiteenlopende organisaties. Voor de organisatie die haar klantcontact deels of geheel wilt uitbesteden, maar ook voor de organisatie die haar eigen personeel professioneel wilt trainen in het verlenen van persoonlijke, klantgerichte service. Of voor organisaties die de klantcontact experts van ContactCare bij henzelf op locatie willen inzetten. Hoe optimaal klantcontact er voor jouw organisatie en klanten ook uit ziet, samen vinden we de beste oplossing. Een oplossing die jouw organisatie bereikbaar maakt en die jouw klanten kwalitatieve, persoonlijke service geeft die zij verdienen. 

Contactmomenten per dag

Tevreden klanten

Medewerkers

Verschillende diensten

merken

Jouw totaalaanbieder in klantcontact

ContactCare help je organisatie niet alleen maar op het gebied van klantcontact en een optimale bereikbaarheid. We zijn een totaalaanbieder in klantcontact en ontzorgen je graag, zodat jij je kunt focussen op je core business en de groei van je organisatie.

We staan voor persoonlijk, flexibel en transparant. Deze kernwaarden zie je terug in onze werkwijze, maar ook in ons prachtige, glazen pand naast het centraal station van Amersfoort. Door deze centrale locatie in het midden van het land zijn we optimaal bereikbaar. Stap gerust bij ons binnen, de koffie staat klaar!

Het DNA
van ContactCare

Na 10 jaar dienstverlening op het gebied van klantcontact hebben wij een duidelijke visie ontwikkeld. We staan voor kwaliteit, flexibiliteit, transparantie en een persoonlijke benadering. Dat is het DNA van ContactCare.

mensen

De beste mensen

Om onze kwaliteit te garanderen werken wij alleen met de beste mensen. We leiden onze medewerkers intern op aan de ContactCare Academy en bewaken continu de kwaliteit door middel van toetsen en trainingen in onze eigen software tool MyControl.

muis

De juiste software

We gebruiken niet alleen intern de juiste software, ook onze klanten bieden we de beste tools om 24/7 inzicht te geven in het afgehandelde klantcontact. Met MyCare behouden onze klanten gemakkelijk grip op hun klantcontact dat door onze professionals wordt verzorgd.

oor

Goed luisteren

Door goed te luisteren naar onze klanten en op de hoogte te blijven van wat er speelt binnen de klantcontact branche, slagen wij er al 10 jaar in om onze klanten bereikbaarheidsdiensten op maat te bieden. Voor elke organisatie, groot of klein, hebben we een passende oplossing om de bereikbaarheid te vergroten en het klantcontact te optimaliseren. 

oog

Transparantie

Goede klantenservice is ontzettend belangrijk, juist daarom zijn organisaties soms huiverig om klantcontact uit te besteden. Bij ContactCare ontzorgen we je graag. We bieden je altijd en overal inzicht in je klantcontact, grip op de kosten en 100% transparantie in onze werkwijze. Daarnaast staat jouw eigen Client Manager altijd voor je klaar bij vragen.