Vragen? Neem direct contact op: 033 7440044

Vragen? Neem direct contact op: 033 7440044

“Ondernemen, dat zit in mijn aard. Daar kan ik me dankzij ContactCare volledig op focussen”
Bob Woutersen – Fruit.nl Bob_Woutersen - ondernemen

“Samen maken wij uw organisatie 7 dagen per week bereikbaar. Uw klanten kunnen op ieder gewenst moment van de dag bij mij terecht met vragen, opmerkingen op koopsignalen. Terwijl u zich focust op de groei van uw organisatie zorg ik dat al uw klantcontact deskundig in goede banen wordt geleid.”

Agent2
agent 1

Bespaar tijd en kosten met het uitbesteden van het klantcontact!

Wilt u de bereikbaarheid vergroten en heeft u meer dan 200 klantcontacten per maand?
Kies dan vandaag nog voor Klantenservice on Demand.
Doe de Quickscan, ontdek de mogelijkheden en bekijk de tarieven

DOE DE QUICKSCANDOE DE QUICKSCAN

Klantenservice on Demand van ContactCare

Met Klantenservice on Demand van ContactCare bent u zeven dagen per week bereikbaar voor uw klanten en leads. Uw klanten worden altijd snel, persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan terwijl u ongestoord uw werk kunt doen. Niet alleen zorgt dit voor tevreden klanten, maar u verhoogt hierdoor ook het servicelevel en de kans op herhalingsaankopen. En verwacht u  juist een rustige maand? Bij ContactCare betaalt u alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt.

Bovendien kunt u alle gesprekken terugluisteren, beoordelen en scripts aanpassen in uw eigen dashboard genaamd MyCare. Zo bent altijd in controle terwijl wij uw klanten deskundig te woord staan.

Klantenservice van Contactcare kent verschillende mogelijkheden. Zo kunnen wij uw telefonie-, e-mail, chat en/of socialverkeer gedeeltelijk of volledig overnemen. Bovendien is  het met onze Multilingual Service mogelijk uw klanten in vijf verschillende talen te woord te staan.

De voordelen op een rij

  • Zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten zonder hoge investeringen

  • Goed klantcontact = meer tevreden klanten = meer omzet

  • Altijd bereikbaar, maar alleen betalen bij daadwerkelijk gebruik

  • Professionele en deskundige medewerkers, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting aan uw kant

24 uur bereikbaar

7 dagen per week bereikbaar,
ook in de avonduren

360° Quality Management

360° Quality Management

conversies

Aantoonbaar conversie verhogend

24 uur inzicht

24/7 live inzicht in uw KPI’s

Multichannel klantcontact

Multichannel klantcontact via telefoon, e-mail en chat

internationaal

Meertaligheid behoort tot de mogelijkheden

“We vinden het erg prettig samenwerken met ContactCare die een totaal-oplossing biedt voor klantcontact. Er is intensief contact met ContactCare en hun betrokkenheid is zeer hoog.”
Tijntje Louwers
Marketing Director van Squla
“Ik ben erg tevreden over de samenwerking: er zijn korte lijnen en ik merk echt dat ContactCare kwaliteit wil leveren. Ik ervaar ContactCare eigenlijk als een team van Energieleveranciers.nl”
Freek van den Berg
directeur van Energieleveranciers.nl
“De professionele uitstraling en het goede contact heeft ons doen besluiten om ons inboundverkeer uit te besteden aan ContactCare. Sinds 2008 doen we met succes zaken met ContactCare.”
Jasper de Rooij
directeur van het telecombedrijf Simpel

Meer informatie over onze service? Download dan onze brochure

Download brochure

Deze organistaties gingen u voor