Klantcontact personeel inhuren

Teamleiders in klantcontact

Een teamleider haalt het beste in zijn team naar boven. Dat vraagt om iemand die kan inspireren, luisteren en richting geven.

Een leider die het beste in jou naar boven haalt

Een goede leider is in staat om sturing te geven aan een groep van mensen. Hij of zij coacht en begeleid medewerkers op het gebied van gesprekstechnieken, kwaliteit, afgesproken kpi’s en competenties. Een goede leider heeft een duurzame relatie met zijn medewerkers die verder gaat dan slechts het regelen van praktische zaken. Het is iemand die niet terugdeinst voor een persoonlijk gesprek of open staat voor een kritische noot. Een goede leider is iemand waar zelfs jij als manager onder zou willen werken.

De juiste leider op de juiste plek

Met alleen kennis van leiderschapsmethodiek, technieken en implementatie redt een echte leider het niet. Naast deze basiscompetenties is het van essentieel belang dat iemand een mensen-mens is. Zo iemand moet aansluiten op de normen en waarden van jou, jouw team en jouw organisatie. Als dit het geval is noemen we dit een cultural fit. Deze persoon voelt zich op zijn plek tussen zijn of haar collega’s en gaat met plezier naar het werk en kan lief en leed delen.  

We zorgen voor deze ‘fit’ door het organisatieprofiel aan te laten sluiten op een van onze medewerker profielen.

Wat mag je verwachten van een teamleider

Natuurlijk stuurt een teamleider aan op de standaard KPI’s zoals hiernaast weergegeven. Managen op KPI’s alleen is onvoldoende om echt leiderschap te tonen. Een persoonlijke relatie met teamleden is onmisbaar. Klancontact is immers echt een mensen vak. We zorgen ervoor dat jouw team elke dag het beste eruit haalt, met plezier naar het werk gaan en elke dag een stapje groeit. We coachen hen om verder te groeien en een tandje bij te zetten waar dat nodig is.

Met een teamleider van ContactCare haal je een professional met kennis en ervaring in huis die een inspiratie vormt voor jouw collega’s.

N

Bepaalt de personeelsbehoefte

N

Helpt bij de selectie van nieuwe medewerkers

N

Inwerken nieuwe medewerkers

N

Houdt functionerings- en beoordelingsgesprekken

N

Zorgt voor uitvoering van de planning

N

Begeleidt, coacht en instrueert medewerkers

N

Bewaakt de voortgang van de werkzaamheden

Onze werkwijze
Ervaren medewerkers op locatie
Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening en medewerkers. We vertellen over onze visie op klantcontact en waarom we onze medewerkers echte klantexperts mogen noemen.   

N

De skills van een klantexpert

N

Het matchingsproces

N

'Cultural fit'

N

Leiderschap in klantcontact

Ervaren medewerkers op locatie
Sanne van Es
Head of people
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.