Managed insourcing
Met onze teams op locatie haal jij betrokken klantexperts in huis. Zij stellen jou in staat om de stem van de klant duidelijker te horen in de dagelijke operatie.
Een team dat volledig ontzorgt
Managed insourcing is een oplossing waarbij wij een volledig team van klantexperts plaatsen bij jou op locatie. Dit betrokken team is volledig zelfstandig verantwoordelijk voor de resultaten en haar eigen KPI’s.
Alles wat hierbij komt kijken wordt door ons geregeld. Denk bijvoorbeeld aan teamleiders, coaching en kwaliteitsmanagement. Daarnaast kijken we samen naar andere behoeften zoals het maken van personeelsplanning, roostering en traffic, het inrichten van klantcontactsoftware, het geven van trainingen of extra consultancy.
Een echt maatwerkteam dus!
Zelfstandig & betrokken
Managed insourcing lijkt veel op outsoucing, maar dan bij jou op locatie. Dit interne team is niet alleen betrokken bij de dagelijkse processen maar is écht een onderdeel van jouw cultuur. Ze zijn daarom meer betrokken bij de organisatie. Daarnaast vormen zij de ogen en oren van de organisatie om ervoor zorgen dat de stem van de klant duidelijk terugkomt in de dagelijkse operatie.
Alle medewerkers zijn in dienst van ContactCare. Daarmee neemt zij werkgeversrisico’s uit handen en draagt verantwoordelijkheid voor het werven van nieuwe teamleden.
“Met Managed insourcing zet je klantexperts midden in de operatie. Hierdoor zijn zij echt een onderdeel van het bedrijf. Naast het optimaliseren van klantcontact kunnen daardoor ook andere bedrijfsprocessen worden verbeterd. Het zijn stuk-voor-stuk partners waar je op kunt bouwen. ”
Waarom managed insourcing?
Je wilt de stem van de klant duidelijk terug laten komen in de dagelijkse operatie
Je wilt dat de klantenservice echt onderdeel is van jouw cultuur.
Je wilt je focussen op je core business en het klantcontact toch naar een hoger niveau tillen.
Je haalt vanaf dag 1 specialisten in huis.
Je wilt geen omkijken hebben naar coaching en geen werkgeversrisico’s dragen.
De werving en training van de medewerkers wordt volledig door ons verzorgt.
Je draagt geen eigen verantwoordelijkheid voor de gestelde KPI’s.

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening en medewerkers. We vertellen over onze visie op klantcontact en waarom we onze medewerkers echte klantexperts mogen noemen.
De skills van een klantexpert
Het matchingsproces
'Cultural fit'
Leiderschap in klantcontact


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.