Klantcontact personeel inhuren
Een expert die écht luistert.
Haal een gemotiveerde klantexpert in huis! Flexibel in te zetten, geen werkgeversrisico en toch volledig onderdeel van jouw team.
Een klantenservice expert bij jou op locatie
Echt luisteren is van grote waarde voor goed klantcontact. Het is meer dan alleen je oren openzetten. Door goed te luisteren kun je je inleven in een klant, de situatie inzien en een kwalitatief en efficiënt gesprek voeren. Goede luisteraars geven klanten het gevoel dat ze echt gezien en echt gehoord worden. Onze medewerkers hebben de kennis en ervaring om dit klaar te spelen.
Hoe kunnen zij jou verder helpen?
De juiste medewerker op de juiste plek
Een goede match begint bij het delen van normen en waarden. Naast dat wij medewerkers alle skills meegeven om de perfecte klantexpert te zijn vinden wij het belangrijk dat zij ook perfect aansluiten qua soft-skills.
Een samenwerking is immers nooit succesvol als twee mensen in de kern niet matchen. Wij maken onze matches daarom vooral op cultural fit. We doen dit door het organisatieprofiel aan te laten sluiten op een van onze medewerker profielen.
Wat je kunt verwachten van een klantexpert
Onze klantexperts zijn meer dan alleen mensen die van een goed gesprek houden. Ze hebben goed doorgeleerd en hebben ervaring. Daarom hebben ze veel kennis over gesprekstechnieken en kunnen de klantbehoefte snel achterhalen. Omdat ze al volledig klaargestoomd zijn om aan de slag te gaan zijn ze direct inzetbaar en kunnen direct werken naar jouw servicelevel.
Bij het aannemen van deze experts neem je daarnaast veel waardevolle kennis mee in jouw organisatie. En onze medewerkers zijn niet bang deze kennis met jou te delen. In het kort; een echte plug-and-play expert die jou volledig ontzorgt.
Kan écht luisteren
Diepgaande klantkennis
Oplossingsgericht
Servicegerichte houding
Skills om te plannen en organiseren
Administratieve afhandeling
Uitvoerig getraind aan de ContactCare Academy
Om te kunnen voldoen aan deze klantcontactcompetenties worden onze medewerkers opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.
Flexibel en toch onderdeel van jouw team
Met onze medewerkers koop je een flexibele schil in de vorm van een kennis- en ervaringsexpert. Veel organisaties hebben piek en daalseizoenen. Het is dan makkelijk om tijdelijk meer mankracht te hebben. Een goed voorbeeld zijn de energieleveranciers. Deze hebben de traditie om in het begin van het jaar de eindafrekening te doen met veel administratieve handelingen en klantvragen als resultaat. Hier zet je niet de eerste de beste neer. Je wil dit direct goed, snel en nauwkeurig afhandelen.
Een klantexpert zonder werkgeversrisico
Door personeel in te huren maak je vaste loonkosten flexibel, waardoor je snel kunt acteren op veranderende volumes. Een ander belangrijk financieel voordeel van het inhuren van personeel via ContactCare, is dat je geen werkgeversrisico loopt. Zo zorgen wij bijvoorbeeld voor de loonbetaling bij ziekte en valt ook de ontslagvergoeding onder ons risico.

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening en medewerkers. We vertellen over onze visie op klantcontact en waarom we onze medewerkers echte klantexperts mogen noemen.
De skills van een klantexpert
Het matchingsproces
'Cultural fit'
Leiderschap in klantcontact


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.